Thomas foto
Thomas har varit hos fotografen đ
>>>Malum domesticum<<<

Thomas med storebror

>>>Malum domesticum<<<
jag kan inte se bilderna :(
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Det Àr stressigt hos hundfotografen.
>>>Malum domesticum<<<
Kan inte heller se bilderna?

Konstigt. Jag ser dem fast jag varit ute pÄ andra sidor emellan. De tar en liten stund att lÀsa in men jag ser alla tre utan problem.
>>>Malum domesticum<<<
Kan fortfarande inte se dem, sitter pÄ snabbt bredband⊠prova att lÀgga in dem pÄ nytt?
Funkar inte för mig heller.
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
jag kan inte heller se dom, hoppas du kan lösa det för jag vart verkligen nyfiken pĂ„ se bilderna đ

Orkar inte fundera ut hur jag löser detta nu. Albumet blev en Zipfil nÀr jag laddade hem det. ???
Ă terkommer đ
>>>Malum domesticum<<<
DÄ mÄste du öppna och lÀgga bilderna utanför zip filen för att det ska fungera.
Unzip och ladda upp bilderna genom att trycka pÄ "vÀlj fil" sÄ ska det nog gÄ finfint. :)

Det blir lite skillnad pÄ foton med en riktig kamera. Dessutom Àr jag inte sÄ intresserad av att fota. Mörka hundar Àr svÄra att fÄ tydliga annars. Han blir mest en svart klump.
Nu har jag jĂ€ttefina bilder pĂ„ honom. Man vet ju inte hur lĂ€nge vi fĂ„r ha honom. đ
Det Àr ingen yrkesfotograf som tagit bilderna utan en bekant med foto som hobby.
>>>Malum domesticum<<<
JÀttefina bilder! Ja, svarta hundar kan vara svÄra att fÄ bra pÄ bild, men det beror ocksÄ pÄ vad man har för kamera. Och var man lÀgger skÀrpan.
Inget kan slÄ en riktig spegelreflexkamera, sÀger jag som "jobbat" lite som amatörfotograf. (Min dotter Àr utbildad fotograf sÄ hon har vÀl Àrvt den sidan frÄn mig). Ser fram emot min 50-Ärs present, ett riktigt zoomobjektiv som jag hade till min analoga. DÄ ska det verkligen fotas! (Min Àldsta son och hans kinesiska fru ska till Kina efter jul liksom min dotter och hennes sambo och dÄ skulle de köpa objektiv till mig mycket billigare dÀr) ;-)
JĂ€ttefina bilder! â€ïž
Vilka fina bilder dom ser verkligen lyckliga ut đ
Tycker TH Àr otroligt fint klippt det passar honom att ha dessa lÄnga fina öron, fint ansikte han har man smÀlter verkligen av att se han bruna fina ögon.
Nu minns jag inte storebroderns namn men jag har fĂ„tt för mig att han har större vit flĂ€ck pĂ„ bröstet kanske Ă€r det för att han nu Ă€r sĂ„ nerklippt att den ser sĂ„ mycket mindre ut? JĂ€tte sött att du tog bilder pĂ„ bĂ„da och tillsammans sött med grĂ„nos det Ă€r verkligen förstĂ„ndig liten nos â€ïž

Tackar fotografen för det. đ SjĂ€lv kan jag inte ta sĂ„ fina. Men det Ă€r roligt att ha dem.
De Àr vÀldigt tighta och behöver varandra. Jag Àr lite orolig för hur det gÄr nÀr den gamla hunden Àr borta.
Du minns inte hans namn för jag har aldrig sagt det men jag kallar honom för Poo. đ Det Ă€r en liten vit tofs. Den syns mera nĂ€r han Ă€r lĂ„ngpĂ€lsad men nosen blir grĂ„are för var dag.
>>>Malum domesticum<<<
19 just det lilla Poo eftersom han Ă€r en cockerpoo â€ïž
Det Àr fint att dom Àr sÄ tajta visst det kommer att bli förÀndring nÀr han inte finns med lÀngre men jag hoppas att det dröjer.
Helt underbara bilder.
Mvh
Pudlan

#21 Tack. Det Àr roligt att ha nÄgra riktigt fina bilder ocksÄ :)
>>>Malum domesticum<<<
Vilka fin foton och sĂ„ vackra pudlarâŠtack för titten â€ïž
Vad fina bilder! Han har sÄ fin blick lilla Thomas :)
Jag hade ocksĂ„ velat ta lite proffsigare foton pĂ„ mina tjejer men har inte turen att kĂ€nna nĂ„gon duktig amatörfotograf och har inte rĂ„d att gĂ„ till ett proffs. Ăvar pĂ„ sjĂ€lv med systemkameran men Ă€r lite för lat för att lĂ€ra mig ordentligt och har nog lite för dĂ„ligt tĂ„lamod:P
HjÀlp mig att vinna en Ipad i Framtidsguidens tÀvling! Rösta pÄ Elisabeth Qvarnströms bidrag hÀr: http://framtidsguiden.kau.se/vote.php?v=10. Tack!