Pudel iFokus

Pudel

Etikett: att-köpa-pudel
LĂ€st 3169 ggr
Haztparken
0

Pudelköp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla pudeltokar! đŸ™‚

Jag har skrivit hĂ€r innan angĂ„ende att jag tĂ€nkt skaffa en till hund och dĂ„ en Saluki! Men det visade sig (vilket vi tyvĂ€rr trodde redan frĂ„n början) att min pappa inte tĂ„l den rasen.. SĂ„ dom planerna har jag fĂ„tt skjuta upp tills det kommer en passande tid och jag inte bor hemma lĂ€ngre đŸ™‚

Men eftersom jag haft detta i bakhuvudet hela tiden att det förmodligen inte gÄr sÄ blir det som det blir nu aaaaaatttt:

Jag ska bli med pudel pĂ„ nytt! đŸ˜ƒ Ă„ fasen vad roligt det kĂ€nns och definitivt RÄTT! Min första (och nuvarande) Ă€r ju min Ă€lskade Storpudel Dafne och bĂ„de jag och min familj (och hela omgivningen) Ă€lskar henne nĂ„got enormt och verkligen hennes ras! Jag kĂ€nner mig och folk ser mig som en pudeltjej sĂ„ jag tror jag fortsĂ€tter i dom spĂ„ren ett tag till đŸ˜‰

Jag var bara tvungen att skriva av mig men ni fĂ„r gĂ€rna komma med tips (och rĂ„d) om hur det Ă€r att ha 2 pudlar! đŸ˜ƒ och tips pĂ„ bra uppfödare!! GĂ€rna nĂ„gon som föder upp röd och aprikos!

SjöstjÀrna
0

Grattis till et UTMÄRKT val!🙂 Den hĂ€r kenneln vĂ„gar jag rekommendera: http://www.captivation.se/Planeradekullar.html

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet â€ïž"

Haztparken
0

#1 Tack sĂ„ mycket! đŸ™‚ ska kolla in den!

Amandla
0

Grattis sĂ€ger jag ocksĂ„! âœš

Har ingen kennel att rekommendera, jag Àr inte sÄ insatt i storpudlarna utan mer i de mindre storlekarna. För det Àr storpudel du ska ha?

[Forest]
0

Grattis jag hoppas du hittar en bra kennel som har trevliga fina storpudlar :) Är inte insatt i storpudel sĂ„ har ingen jag kan rek sĂ„ hĂ€r pĂ„ rak arm :)

Hur det Ă€r att ha tvĂ„ pudlar, haha ja du det Ă€r underbart đŸ˜ƒ

Haztparken
0

#3 Tackar! Ja precis, en till Storpudel ska jag ha đŸ˜ƒ

#4 Tack! Jag har hittat en kennel och pratat med uppfödaren, hennes tik ska paras runt januari sĂ„ vi fĂ„r se dĂ€r đŸ™‚ Haha det kan jag tĂ€nka mig att det Ă€r!