Annons:
Etikettatt-köpa-pudel
Läst 2081 ggr
filopa
4/19/19, 9:26 PM

Bilbur

Skrev detta på hund iFokus men tänkte att jag kan skriva här också. Jag ska bli med storpudel i sommar och vill ha tips på bilbur. Vi har en Audi A4 och bakluckan är inte superstor. Finns det någon bir som inte tar upp hela bakluckan som en storpudel får plats i? Eller ska man ha säkerhetsbälte på den istället?

Annons:
Skogsväsen
4/21/19, 12:46 PM
#1

Trodde först Bilbur var ett namn. :)

Hoppas någon har svar, jag har personligen ingen erfarenhet. :)

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

[Forest]
5/11/19, 8:15 PM
#2

Vi har små hundar och fel märke på bil med ☺ Man kan ha bilsele även i bagaget. Hoppas du får tips på andra som har denna bil. Har du provat googla o se vad du får för bilburar då? Tänk på att hunden ska få plats med ligga stå och vända sig utan större problem 😌

Amandla
5/13/19, 10:33 AM
#3

Det går att beställa en bur eller grind efter egna önskemål, ett exempel på tillverkare är här:

https://www.alftaburen.se/


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jojaton
6/19/19, 1:20 PM
#4

Jag gillar MIMs burar - och på deras hemsida mimsafe.se kan du kolla vilka burar som passar i er bil! Vill ni ha en enkelbur tippar jag på att en L kan va lagom - men har inte superbra koll på hur stora storpudlar är (och har fruktansvärt dåligt ögonmått 😂)

Johanna - Instagram

vallhund
6/30/19, 4:05 PM
#5

Jag hade en dubbelbur utan mellanvägg till sista hunden, storlek mellan (MIM) till hunden som var 58 hög o vägde 18 kg. Fick bra plats.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: