Annons:
Etiketterlekartävlingar
Läst 878 ggr
Amandla
2019-02-23 09:17

Veckans pudelfråga 23 februari

 Vad behöver man vara beredd på kostar extra om man köper en pudel, jämfört med om man väljer en annan ras?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
2019-02-23 09:18
#1

Pälsvården kostar en hel del om man lämnar in pudeln på ett trim. Det lönar sig fort att lära sig att klippa själv, även om man får investera i diverse prylar först.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tant Grön
2019-02-23 17:20
#2

Pälsvården kostar.

Amandla
2019-02-24 12:25
#3

Grattis Tant Grön! Då är det din tur nästa helg 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2019-02-24 20:06
#4

Pälsvården kostar mer även om man klipper själv 😋 Så jag valde den roligaste nämligen snygga halsband o koppel 😁

Amandla
2019-02-25 14:37
#5

😂 Det är något man inte kan beskylla mig för, jag har inte köpt många halsband alls under mina år som hundägare, och än färre koppel.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2019-02-25 21:48
#6

4 hundarna har några 😁 Favoriter är halsband jag fynda i en låda fulla med fina halsband 25 kr st köpte bara 3 😳 Jag sa till husse att nu åker vårhalsbanden på (kör samma med ljusstakar o lycktor) Fick skicka iväg en låda batteriljus och lycktor till sonen då mannen säger att jag samlar på lycktor😂

Annons:
Amandla
2019-02-26 08:59
#7

Jag tycker det är så svårt att hitta fina halsband till mina små. Sånt som funkar fint på större hundar blir för klumpigt och tungt på mindre hundar,  designen anpassas sällan till småhundar. Sen vill jag inte ha vilka spännen och hakar som helst, för att inte tala om material och design, särskilt med tanke på pälsen… Hade jag valt nåt som italienska vinthundar istället för pudlar hade jag garanterat frossat i fina halsband!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
wesdi
2019-02-27 09:51
#8

Pälsvård kan bli dyr om man t ex. vill ha sin hund i någon utställningsfrisyr men inte klarar det själv.

Åh ja priset på valpar kan också diskuteras.

Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress

Tarotstollan
2019-03-05 07:10
#9

Pälsvården.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: