Annons:
Etiketterlekartävlingar
Läst 404 ggr
Tant Grön
2018-11-20 17:08

Är du en pudel eller en mops?

Här kan du testa hur många procent pudel du är: https://www.gotoquiz.com/are_you_a_pug_or_a_poodle_find_out

Annons:
[NeferNefer]
2018-11-20 17:19
#1

Jag är 58 % pudel, men jag är 74 % min (förlåt, förlåt, förlåt) absoluta favorithund!! Spets! *Hukar mig och springer ut med en hundtidning som skydd över huvudet ifall projektiler i form av hundgodis eller värre slungas mot mig*

(Men får jag välja vad jag ska bli i nästa liv vill jag faktiskt helst bli pudel. Eller bortskämd katt)

Lavine
2018-11-20 18:06
#2

Hahaha, vilket knäppt test! 😂

Men jag måste säga att beskrivningen av mitt resultat stämde (god lyssnare men lat, svettas på sommaren) - till min förvåning, för inga av frågorna kändes som att de ledde fram till såna svar, hahaha, kanske var det en slump. Jag blev för övrigt spets, tätt följt av shetland sheepdog, som råkar vara den ras jag faktiskt har. 

Pudel kom först på fjärde plats för mig.

Amandla
2018-11-20 20:59
#3

Knäppt test var det sannerligen och jag hakade upp mig på det dåliga språket… 😛Men men, jag blev också mest spets och sen pudel. Tror inte jag skulle fixa en bjäbbande spets, pudlar däremot, dä ä mitt liv dä se! 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Lavine
2018-11-20 21:45
#4

#3 Ja, det kändes som ett skoljobb, felstavat, alternativ som inte passade ihop och resultat som verkade komma från liksom ovan. Men, road var jag ändå. 😃

[Forest]
2018-11-21 10:13
#5

Jag sakna vissa alternativ :) Jag är en person som gillar städa och ha allt i ordning. Jag skulle lätt kunna skriva på varje hylla vad som ska finnas där :D  Typ mannens i garderob fin tröja,jeans osv.   Ogillar oärlighet och ser jag person som plockar på sig saker utan att betala så ser jag rött(jobbar i butik).

 Min mamma sa alltid att jag var som en liten ettrig york 😂 Liten för att jag är kort person och jag ger mig typ aldrig min stora syrra som bråka fick sig en omgång när vi var mindre.  🤫

Men i detta test vart jag en Shetland sheepdog

Tarotstollan
2018-11-26 06:45
#6

89 % spets. 😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: