Annons:
Etikettallmänt
Läst 517 ggr
Amandla
2018-10-30 13:00

Djurpratare

Har du haft kontakt med en djurpratare någon gång? Jag kan varmt rekommendera Mrs Doolittle på Facebook. Visst kostar det en slant, men jag tyckte att det var väl värt det när hon pratade med min Albin. Hon bekräftade det jag kände själv, att han var stressad över att ha ont och att det var jobbigt för honom med de andra hundarna (han var den som tog ansvaret för flocken). 

Innan var jag inte säker på om det var dags för honom att få gå över än, men samtalet stöttade mig i beslutet. Han sa också att det var mer och mer obehagligt att gå till veterinären, så jag tog reda på att det fanns en veterinär som kunde komma hem. Det kändes väldigt bra att kunna hjälpa honom så han slapp vara rädd i det  sista.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
2018-10-30 13:01
#1

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2018-10-30 19:58
#2

Denna på fb kan man hitta/kontakta henne på annat sätt? Tänkte om man inte har fb 😊 Jag har inte behövt läsa av någon dock en häst jag fick hade blivit avläst då hon inte hämnta sig efter skada o det löste sig till stor del av djurläsaren/prataren sa fd ägaren. 😊

Amandla
2018-10-30 20:04
#3

Verkar inte att komma in på hennes hemsida just nu, men mejladressen hittade jag: mrsdoolittle@sinnetillsinne.se


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2018-10-30 20:25
#4

3 fint 👍☺

Upp till toppen
Annons: