Annons:
Etikettallmänt
Läst 589 ggr
Amandla
2018-10-08 13:17

Vad är det bästa med pudlar?

Vad tycker du är det allra bästa med pudlar? 🙂

Jag älskar deras glada, positiva och tillgivna sätt, de är alltid lätta att ha med sig i olika miljöer.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[NeferNefer]
2018-10-08 14:16
#1

Jag som själv (för tillfället?) inte bor med en pudel tycker att det bästa med att möta pudlar ute är att de är ju sååå söta! Allra mest tycker jag om att möta små glada pudlisar, bara anblicken får mig på så gott humör 😍

Amandla
2018-10-08 20:19
#2

❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fransu
2018-10-09 11:49
#3

Harry är vår första pudel så min erfarenhet av rasen är inte så stor. Men det jag uppskattar mest med honom är att han är otroligt kärleksfull mot både mig och sin husse. Han visar oss varje dag hur mycket han tycker om oss. Det viktigaste för honom är att han får vara med. Spelar inte så stor roll vad vi hittar på, bara han får vara med så är han lycklig.

Han är också väldigt rolig. Han får mig att skratta varje dag. Han har humor helt klart!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[Forest]
2018-10-11 11:08
#4

Vad jag tycker går igenom våra är deras tillit, deras busighet och även viljan att hänga på överallt samt otroligt lättlärda dom är. Sen är våra jätte olika varandra i både  till sitt sätt och personlighet. 🙂 

Kan erkänna Milli är kanske inte så lättlärd alltid, men hon är smart. Hon kan visa vad då "sitta? 🤔 "  till att verkligen vara först med dimpa ner rumpan i nästa stund. Hon kan titta på när jag tränar trix till att fatta vinken och göra det utan att man tränat in det på henne. Sen har vi Donna som räcker med viska gå sidan så går hon i samma takt som än och viska nästa, stanna så stannar hon. Handtecken kan hon så man kan ha inkallning med stanna och ligg till komma i hundra knyck i nästa rörelse. Enja är en klippa på träna trix och agility, att koppla lös henne och vända sig om så har hon kört igenom banan (okej inte som man kanske skulle köra den) men vips så har hon tagit hinder,tunneln,balans osv på egen hand. Man kan lära henne nya trix och sen sitter dom. Det har vart en fröjd att se henne och dottern träna på egen han för sen visa upp vad hon lärt Enja 😃

Upp till toppen
Annons: