Allmänt

Estelles valpar

2018-09-09 22:55 #0 av: Estellee13

Har glömt att uppdatera här helt ang Estelle och hennes små bebisar som nu redan är 8 veckor gamla.
Det blev totalt 9 st, 5 hanar och 4 tikar. Tyvärr så insjuknade en av han valparna när han var tre veckor gammal så vi fick låta honom somna in.

Men kvar är 8 pigga och friska valpar :) <3

På bilden ovan största killen White Champagne Chilled In Snow

Anmäl
2018-09-09 22:57 #1 av: Estellee13

Söta tjejen White Champagne Catch To An Angel

Anmäl
2018-09-09 23:03 #2 av: Estellee13

Barnen

Anmäl
2018-09-10 00:08 #3 av: Tarotstollan

Så fina och vilka fina namn.Hjärta

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2018-09-10 12:16 #4 av: Fransu

Så roligt att få se! Jag har tänkt på dig/er flera gånger i sommar och hoppats att du ska skriva något om valparna. Men jag förstår att du haft fullt upp! Skrattar

Sån fin kull! Ska du behålla någon själv? Vad tycker Estelle om att vara mamma?

Verkligen fantastiskt fina valpar. Hjärta Men det var ju väntat förstås med Estelle som mamma och den stiliga pappan du visade.

Ledsamt med lille valpen som fick somna in. Brustet hjärta

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2018-09-10 15:56 #5 av: Amandla

Så fina småttingar! Kär

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2018-09-11 18:46 #6 av: Forest

Vad kul o läsa och se. Många valpar vart det :) Nu är dom stora oj redan 8 v har alla hittat nya hem flyttar dom snart ? Ska du behålla någon eller behöver lilla Estelle hel vila efter 8 busiga valpar. Skrattar Dom var verkligen fina Tummen upp

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2018-09-16 22:31 #7 av: Herseruds

Åh, galet fina, grattis!😍⚘

Anmäl
2018-09-23 11:06 #8 av: DogeLove

Åh gud så söta, stort grattis till dig och Estelle för valparna! ❤️

Anmäl
2018-11-25 09:16 #9 av: Estellee13

Tack så mycket allihopa! Det har varit otroligt roligt och lärorikt att ha valpar men samtidigt ett väldans jobb.

Nu är alla mina underbara barnbarn sålda till egna hem. Jag har sparat en hane som jag har på foder, mkt vit vacker färg och ett fantastiskt pigment med ett mycket snyggt uttryck och huvud. Det kommer bli fantastiskt kul att få se hur han utvecklas som äldre.

Estelle har varit en fantastisk mamma och i många lägen alldeles för snäll och menlös men det är väl så Estelle är och alltid har varit.

Skickar med en bild på hanen jag sparat, han heter i stamtavlan White Champagne Cheers For Me.

Anmäl
2018-11-25 09:19 #10 av: Estellee13

Här är bilder på de två sista hanarna som båda flyttade i går till sina egna hem. White Champagne Dream In Bubbles och White Champagne To Reach High.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.