Annons:
Etikettallmänt
Läst 5026 ggr
[Forest]
7/30/18, 9:27 PM

Gekås Ullared

Jag o mannen har bokat in en natt i stuga. Vi ska mer dit för kolla lite men visst kommer vi spana på husdjuravdelningen. Har ni tips på bra saker jag bör ta mig extra koll på. Detta är jag ute efter. Täcke eller overall Karda Klotång/sax Koppel Schampo o balsam Leksak mjuk i latex gärna rund gul boll till Donna matte hennes favorit som var torr. Mindre gosedjur o något mjukis med pip. Matskål till katten o leksaker till kissarna.

Annons:
Scintilla
8/1/18, 9:49 AM
#1

#0 Har själv aldrig varit där så har inga tips att ge, men det vore kul att få se bilder på de sakerna du hittat och köpt! :D

[Forest]
8/1/18, 6:34 PM
#2

Japp det gör jag :) jag kom troligen ta lite kort även där :) Finns djurbutik en liten bit bort där brukar vi även gå in o spana lite ;)

Scintilla
8/3/18, 10:20 PM
#3

#2 härligt! Någon gång vill jag också dit :D

[Tuulikki]
8/13/18, 11:45 AM
#4

Finns en del till hundar så jag tror du kan hitta nästan allt på din lista :) djurbutiken du nämnde har lagt ner tror jag :( Om du menar den vid glasögonfabriken.

[Forest]
8/13/18, 5:45 PM
#5

4 japp det är den butiken jag menar attans men trodde nästan att det skulle vara svårt att "få det gå runt" varit rätt själva i den butiken varje gång vi varit inne i den 😎

Gahich
8/25/18, 11:21 AM
#6

Nyfiken på hur det gått, fick du tag på allt? 😃


Annons:
[Forest]
8/29/18, 9:12 AM
#7

6 åker ner i helgen 😃

Gahich
8/29/18, 2:44 PM
#8

#7 aah okej 🙂 du får supergärna ta kort på vad det finns för regntäcken/ overaller, så kanske det blir en tripp dit för mig med snart


[Forest]
8/30/18, 10:22 AM
#9

8 Är det till större hund du letar efter? Ska givetvis fota lite 🙂👍

Gahich
8/31/18, 12:12 AM
#10

#9 liten mellanpudel 🙂


[Forest]
9/2/18, 7:12 PM
#11

Det var massor med folk och dom hade gjort om avdelningen. Så jag hitta nästan inget. Såg rengtäcken men tycker det var dåligt utbud på det jag var ute efter 🙁 Gilla ett täcke men fanns bara små eller stora. Jag köpte shampo o balsam K9 men tog märke tropiclean då dessa var bra pris på o gilla lukten. Får se om det passar någon av hundarna. Köpte större klosax den var bra Enja har grövre klor klippte tyst o lätt 👍 Tuggben malda m kyckling storpack o godis ett billigt som dom inte gilla men grannens hund får jag väl muta lite 😊 Borstar fanns men inga jag tyckte var bra. Jag orka tyvärr inte ta kort jag bara kände att det krylla med folk överallt. Söndagen var vi bara o tog det sista dottern önskade sig och sen livsmedel för sen åka hemåt. Jag ska ta kort på se få sakerna vi köpte o vad dom kostade ☺ Jag jobbar i butik och jag kan säga kolla på loreal schampo (tror det var balsam också) stor flaska kostade 160 kr 🤗 Smink kan man fynda o hårprodukter. Men jag fattar inte mig på dom som bunkrar upp sköljmedel tvättmedel för sånt är samma pris på här hemma. Det blir en tripp till senare i år med sova över igen då hoppas jag på mer på hund täcken 🙄

[Forest]
9/5/18, 9:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Rundar av uppåt på priset. Möss 2 st 12:-, shampo balsam tropiclean 70:-, K9 balsam 99:- shampot 90:-,tuggpinnar 119:-,godis 10:- ,klosax 25:-

Gahich
9/10/18, 3:37 PM
#13

#12 superbra pris på schampo/ balsam ju! synd att de inte va nå bra utbud på täcken, får nog bli en sväng till djuraffär här hemma o köpa täcke istället 🙂


Annons:
[Forest]
9/11/18, 6:05 PM
#14

13 Ska du ner så väna med köpa täcken tills du varit där. Det fanns täcken men jag kände att orken på rota saknades den dagen 😮 Massor med folk denna lördag.  Jag hitta två olika täcken jag gillade men som sagt pytte små eller stora fanns. Jag vet att det kan skiljas från dag till dag där nere 😎 Vi ska neråt i November då blir det väl mer koll på den biten tar jag då mer. Men dom har minskat på vissa utbud, schampo o balsam fanns inte jätte mycket o välja på det var dessa och sen någon mer utplockat var det på hyllorna. Tycker väl dom utökat på godis o leksaker har man små hundar så kan man även titta lite på kattavdelningen på leksaker.

Upp till toppen
Annons: