Allmänt

Gekås Ullared

2018-07-30 21:27 #0 av: Forest

Jag o mannen har bokat in en natt i stuga. Vi ska mer dit för kolla lite men visst kommer vi spana på husdjuravdelningen. Har ni tips på bra saker jag bör ta mig extra koll på.
Detta är jag ute efter.
Täcke eller overall
Karda
Klotång/sax
Koppel
Schampo o balsam
Leksak mjuk i latex gärna rund gul boll till Donna matte hennes favorit som var torr.
Mindre gosedjur o något mjukis med pip.
Matskål till katten o leksaker till kissarna.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2018-08-01 09:49 #1 av: Scintilla

#0 Har själv aldrig varit där så har inga tips att ge, men det vore kul att få se bilder på de sakerna du hittat och köpt! :D

Anmäl
2018-08-01 18:34 #2 av: Forest

Japp det gör jag :) jag kom troligen ta lite kort även där :) Finns djurbutik en liten bit bort där brukar vi även gå in o spana lite ;)

Anmäl
2018-08-03 22:20 #3 av: Scintilla

#2 härligt! Någon gång vill jag också dit :D

Anmäl
2018-08-13 11:45 #4 av: Tuulikki

Finns en del till hundar så jag tror du kan hitta nästan allt på din lista :) djurbutiken du nämnde har lagt ner tror jag :( Om du menar den vid glasögonfabriken.

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-08-13 17:45 #5 av: Forest

4 japp det är den butiken jag menar attans men trodde nästan att det skulle vara svårt att "få det gå runt" varit rätt själva i den butiken varje gång vi varit inne i den Cool

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.