Annons:
Etikettallmänt
Läst 1130 ggr
Fransu
2016-08-13 12:49

Hur gamla blev era tidigare hundar?

Era  hundar (era egna och inom närmaste familjen) som lämnat jordelivet, hur gamla blev dom? Skriv gärna ras också.

Familjens schäfer/boxer blandras blev nästan 15 år.

Min egna första hund, newfoundland blev 8 år.

Mina föräldrars shih-tzu blev också nästan 15 år, men han borde fått somna in några år tidigare. Men mamma klarade inte av att ta bort honom i tid.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Fransu
2016-08-13 13:39
#1

Oj, denna tråden var tänkt att vara i Hundar i Fokus. Kan någon flytta den?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Amandla
2016-08-14 15:18
#2

Jag kan byta kategori, men tycker tråden ligger bra i "Allmänt". Att flytta tråden till en helt annan sajt funkar inte.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fransu
2016-08-14 15:32
#3

Okej, då får den ligga kvar. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

TjockaBerta
2016-08-14 16:22
#4

Taxen 16 år Chihuahuan 11 år Cockerpoon 13 år Vilka olika raser jag har haft och nu har jag Dvärgpudel 4,5 år Xolo 1 år drygt

>>>Malum domesticum<<<

Herseruds
2016-08-14 16:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Min engelska springer spaniel Mike blev 12 år. Frisk som en nötkärna tills sista halvåret när lederna gav upp. Vi tog bort honom för ett år sen. Så saknad❤️

[Forest]
2016-08-18 10:20
#6

Varan mellanpudel vart 16 ar da sag han illa och horde inte mycket. Mamma tog bort honom. Varan forsta hund fick vi ta bort i fortid pga sjukdom hon vart 6 ar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: