Annons:
Etikettallmänt
Läst 884 ggr
chb
8/7/16, 5:15 PM

Min lilla älskling

Annons:
Amandla
8/7/16, 7:19 PM
#1

Är det din hund, chb?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
chb
8/7/16, 8:08 PM
#2

Det som hände min vovve hoppas jag aldrig händer någon annan. Nej, enligt papper äger jag honom inte men det var jag som skötte han…från början. Jag älskade denna lilla kille ock tog kommandot direkt. Jag ville vara hans ledare..men..denna ödersdigra dag..jag minns att min syster skulle passa honom..hon lämnade hennes vovve, min älskade pudel inlåst i huset(det var vad hon trodde iallafall) när hennes hund hoppar och låser upp dörren. Ut kommer alla vovvar..allt frid och fröjd..förutom att en elak rottweiler står ock lurpassar. Han väljer den minsta. Han attackerar min pudel som inte fattar vad som händer och biter fast i honom. Min syster får bända upp käften på rottweilern och får flera sår efter händelsen. Ägaren avlivar inte hunden trots att detta var andra attacken på en annan hund . Om jag ens hör ägarens namn blir jag så jävla galen. För så jävla korkad kan man inte vara och äga en dödlig hund…

[Forest]
8/7/16, 10:10 PM
#3

2.Vänta nu lite. Vart var detta i din systers trädgård? Var rottisen lös eller kopplad? Kom pudeln in i rottisens trädgård eller var alla hundar helt lösa (utan trädgård) Söt pudel, han bor inte hos dig längre ?

Upp till toppen
Annons: