Annons:
Etikettallmänt
Läst 1742 ggr
Tindris30
12/2/15, 9:05 PM

Era hundar

Hej jag skulle tycka det var jätte kul om man la ut på sina hundar och skrev om dom lite :)

Här är våra :)

Sigge*

Vi fick honom som en omplaceringshund när han var ca 4 år och nu är han snart 6 så vi har haft honom nästan i 2 år :)han är en före detta champion. Men nu håller han inte på lägre . Han älskar bollar och att få springa lös. Han är ganska osäker så när det kommer nya människor blir han lite nervös. vill mest va hos matte :)

Olle*

Vi fick honom när han var ca 4 år av min mormor och morfar xD Han blir 9 den 7 december. Han älskar bollar och människor. När han ser  människor så piper han och vill dit. folk tror han är en valp på sättet han hälsar men han är en gammal liten gubbe xD Hatar fåglar gör han också xD vi såga att Sigge är från storstan och olle är från bonnalandet xD

Annons:
Catta-
12/2/15, 9:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har en storpudeltik som heter Luna. Hon blir tre år på julafton(vart har tiden tagit vägen?). Hon är snäll som ett lam men lite osäker på nya hundar och människor. Hon visar det genom att blåsa upp sig och morra/skälla. Detta är något vi tränar på dagligen. Hon är en riktigt busig dam och älskar att träna och leka med matte. Hon är en riktig soffpotatis också när hon vill och tar gärna sovmornar. Att vara ute i ur och skur är kul det med. Bara matte är med(hon är en riktig mattegris).

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

TjockaBerta
12/2/15, 10:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Thomas och Robban

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
12/4/15, 12:58 PM
#3
  • Redigerat 2/14/21, 2:32 PM av Amandla
[Forest]
12/6/15, 9:51 AM
#4
  • Redigerat 2/14/21, 2:32 PM av Amandla
Amandla
12/6/15, 12:00 PM
#5
  • Redigerat 2/14/21, 2:32 PM av Amandla
Upp till toppen
Annons: