Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1818 ggr
TjockaBerta
10/22/15, 7:34 PM

Robban är här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Thomas lillebror har kommit. Får jag presentera Robban den mexikanska nakenhunden.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
thea_thea
10/22/15, 8:58 PM
#1

Åh vad fin! Vilken storlek?

TjockaBerta
10/22/15, 9:03 PM
#2

Mellan. Han är en riktig snygging. :)

>>>Malum domesticum<<<

thea_thea
10/22/15, 9:05 PM
#3

Ååh vad kul! Stor är min favoritstorlek men mellan funkar också😍

[Patricia1993]
10/22/15, 9:39 PM
#4

Cool vovve :-D jättefin och mörk, min favorit färg på nakenraser (y)

TjockaBerta
10/22/15, 10:11 PM
#5

#3 Mellanstorleken är perfekt för oss. #4 Tack, han har fin färg :)

>>>Malum domesticum<<<

Fransu
10/23/15, 8:12 PM
#6

Grattis till nya familjemedlemmen! Vad cool han är.  Han har ett vänligt uttryck i ansiktet. Hur fin som helst. ❤️ Hur gammal är han?

Sköter man huden på en nakenhund på något sätt?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Tarotstollan
10/23/15, 8:24 PM
#7

Så gulligt bedårande, vilka fina ögon!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

axa
10/23/15, 8:41 PM
#8

Så häftig han ser ut! Han var verkligen något extra, får en glad känsla av att se bilden på honom. Väldigt uttrycksfullt ansikte. Hoppas allt går bra.

[Forest]
10/23/15, 9:11 PM
#9

Grattis till tillskottet. Han ser verkligen ut att vara trygg nyfiken liten fis. Jätte söt var han cool frilla 😎Funkar hundarna bra ihop?

TjockaBerta
10/23/15, 9:16 PM
#10

#6 Tack tack. Han är väldigt vänlig. Han verkar gilla Thomas fast han leker som en älg så det kan bli lite för mycket ibland. Han är 6 månader. Huden ska smörjas rätt ofta och så ska han tvättas en gång i veckan och skrubbas med skrubb :) Han känns lite gummiaktigt.

>>>Malum domesticum<<<

Catta-
10/23/15, 9:23 PM
#11

Söt :) känns rätt vanligt med kombon pudel och nakenhund, känner till endel som har så :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Amandla
10/23/15, 10:24 PM
#12

Grattis! 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
10/24/15, 10:57 AM
#13

#7 Tack. När man ser in i hans ögon är det som att se in i en uråldrig visdom. #8 Han är verkligen charmig. Det ska bli kul att lära känna honom. Än är allt nytt och konstigt. Idag har vi hanterat och tittat i munnen mm. Inga problem med det. #9 Det verkar gå bra fast han är lite hårdhänt ännu. Han använder tassarna och boxas. Han pussar Th på nosen och vill gärna gå bredvid honom. Han har mustasch som en gammal gubbe. Lite tofsar här och där :)) #11 Jag har hört om folk med pudel och kines. #12 Tack så mycket :)

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Upp till toppen
Annons: