Annons:
Etikettpälsvård
Läst 1970 ggr
Amandla
9/22/15, 3:15 PM

Vilket märke på pälsvårdsprodukter är bäst?

Vilket märke gillar du bäst när det handlar om pälsvård? Lägg till ditt favoritmärke i listan om det inte redan står med, kolla gärna noga så att det är rättstavat 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Amandla
9/22/15, 3:16 PM
#1

Det här med topplista är en sprillandes ny funktion på iFokus, så om det är något som krånglar för er så berätta det gärna här i tråden så rapporterar jag vidare vid behov!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
iFokus
9/22/15, 3:17 PM
#2

Amandla har lagt till följande förslag:

  • Pure Paws
iFokus
9/22/15, 3:18 PM
#3

Amandla har lagt till följande förslag:

  • Chris Christensen
Amandla
9/22/15, 3:18 PM
#4

Berätta gärna lite om hur du motiverar dina betyg på de olika märkena 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
5ara
9/22/15, 5:13 PM
#5

Jag använder K9 Aloe Vera och det är av den enkla anledningen att det finns att köpa i butik och jag tycker det funkar bra. De andra produkterna här på listan har jag inte provat så jag känner att det är svårt för mig att betygsätta eftersom jag inte har något att jämföra med😊

[Forest]
9/23/15, 8:08 PM
#6

Espree är det som jag trivs bäst med. Har testat all system ,Chris Christensen och K9 men dessa har valts bort av olika själ K9 tyvärr fixar jag inte lukten alls,Chris vart Enjas konstig av och fick tover bara av att titta på henne Donna fick mycket mjäll av den,  all system funkar bäst av dom jag väljer bort av dom tre och har den ännu hemma i reserv   :)

Annons:
[Patricia1993]
9/23/15, 8:23 PM
#7

K9 keratin + och pure paws är mina favoriter

Amandla
9/23/15, 9:00 PM
#8

Min absoluta favorit är #1 All Systems, särskilt Super Cleansing Shampoo och Botanical conditioner. Väldigt dryga, bara lätt parfymerade. utan silikoner, Botanical är en mångsidig produkt som går att använda för många olika behov beroende på hur  mycket man späder, hur länge det får sitta i, det går att använda som inpackning mellan baden…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
9/24/15, 1:04 PM
#9

Jag gav Espree tre stjärnor för att det är det enda jag provat.

En fråga om själva listan. Ska man inte se resultat hur alla röstat? Jag ser bara de stjärnor jag själv klickat i.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
9/24/15, 1:17 PM
#10

#9 Du ser poängen i siffror till vänster om stjärnorna.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
axa
9/24/15, 6:00 PM
#11

Är inte helt kompis med den nya funktionen, och är inte så mycket för olika märken heller. Är mer den som köper efter vad som behövs, sedan om det är bra eller dålig är till att se😉

iFokus
9/24/15, 9:39 PM
#12

HundochKatt har lagt till följande förslag:

  • Pet Silk
[HundochKatt]
9/24/15, 9:40 PM
#13

Pet Silk tycker jag allra bäst om, men det har blivit så vansinnigt dyrt att köpa så jag kör med Espree till mina hundar numer.

Annons:
Upp till toppen
Annons: