Annons:
Etikettpälsvård
Läst 1898 ggr
Haztparken
2015-09-07 15:43

Auto Dog Brush

Någon som sett denna innan? Den har börjat cirkulera på min facebook rätt mycket och sett en del svenskar som har lagt en beställning på en sådan, så har ju inte kunnat se någon svensk recension på den än.

Vad tror ni? :)

Annons:
axa
2015-09-07 16:15
#1

Jag har aldrig hört talas om den, och blev förvånad över att se den. Får en känsla av att den skulle göra ont, men lämnar över till någon med erfarenhet.

[Patricia1993]
2015-09-07 18:16
#2

Jag såg den på Facebook jag med för några dagar sedan, undrar om den är så enkel och smidig som den ser ut att vara :-) Kommer definitivt skaffa en sådan till nästa storpudel jag ska ha utställningspäls på i framtiden.

[Forest]
2015-09-08 09:13
#3

Aldrig sett den innan heller och funderar på om den funkar så bra på långhåriga pudlar 🤔 Korthåriga skulle säkert funkat bra eller bättre på. Jag tror man får borsta vissa ställen med vanlig borste öronen och armhålorna för det såg jag ingen som borsta hundarna på dessa ställen. 

Såg ut att vara lovande borste annars smidigt som bara den antar det var denna du menar ts  😃http://automaticgrooming.com/en/

[Forest]
2015-09-08 09:16
#4

har inte hittat ett ända klipp på borsten och pudel då sökt på engelska 🤔

[Patricia1993]
2015-09-08 13:46
#5

Här är ett bra videoklipp på borsten, ser ut att vara pudelpäls men vet inte om det är det https://www.facebook.com/Autodogbrush2/videos/393065390892481/

Amandla
2015-09-08 18:11
#6

Det står att det är tovig päls som borstas ut i filmen, men så särskilt tovig tycker då inte jag att den är. Så där ser Albins päls ut om jag inte borstar honom på en månad, och det är INTE tovor utan snarare åt snörhållet, de tar tid att borsta ut men är inte svåra på annat sätt. Tovor för mig är filttovor, såna man måste sitta och peta ut strå för strå, alternativt klippa bort.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Forest]
2015-09-08 21:53
#7

6 håller med dig oborstad är en sak och tovig något helt annat. Jag suktar inte efter den men hade ju vart kul o provat på och kollat hur bra den klarar av  pudelpäls irl s tycker inte jag sett "toviga" pälsar på något klipp.

Upp till toppen
Annons: