Träning/Tävling

Planer för söndag

2015-08-22 18:41 #0 av: axa

Har ni några planer för imorgon med era hundar? Har ni gjort något speciellt idag?

Anmäl
2015-08-22 18:43 #1 av: axa

Själv har jag inte gjort något speciellt idag. Ska nog ta en promenad med vovven lite senare. Tänker ta det lugnt imorgon och ta promenader med vattenträning. Träna konster och nöta in kommandon.

Anmäl
2015-08-22 19:02 #2 av: Amandla

Imorgon måste jag bada Albin, oj så glad han kommer att bli SkämtarMen jag kan inte skjuta på det längre, jag spillde kaffe över honom idag GeneradInte hett, och bara lite i luggen som tur är, men ändå. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-08-22 19:21 #3 av: TjockaBerta

Idag har vi spårat. Liggtid 15 timmar. Gick hyfsat. Herrn ville inte gå ut i höga gräset på ett ställe så jag fick bana väg. Sen pinnade han på igen.

Imorgon är det hundfika i parken med passivitetsträning.

Anmäl
2015-08-22 19:23 #4 av: Amandla

#3 Åh så kul att spåra! Det längtar jag efter att få göra, hundarna älskar det också. Inte så dumt med hundfika heller Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-08-22 20:12 #5 av: TjockaBerta

Th är supertaggad vid spårning.
Passivitetsträningen går långsamt framåt ☺

Anmäl
2015-08-30 10:11 #6 av: [Forest]

I dag väntar skogen, så här blir det en härlig promenad i skogen med lite spår inbokad. På bänken ligger varsitt ben och väntar att få förgylla spåret Skämtar

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2015-08-30 20:26 #7 av: [Nalle-]

Vi var på brukshundklubben och tränade rally, lilleman fick springa lite agility också :)

Med vänlig hälsning
Nadja Wänting, sajtvärd på  hundar ifokus och teddykaniner.ifokusBlomma
Hundblogg:  nouw.com/pudelfnatt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.