Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2244 ggr
axa
8/19/15, 2:10 PM

Presentation, ny medarbetare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej!

Jag är Pudel iFokus nya Medarbetare. Jag tackar så mycket för förtroendet och hoppas kunna bidra med mycket kul och aktivitet till sajten. 

Mitt namn är Sandra och jag är en trogen hundälskare som äger en härlig liten Toy Pudeltik på tre år och 25cm i mankhöjd. Hon är en lugn och harmonisk Pudel som kommer överens med allt och alla. Men som även är mycket kräsen i matväg. 

Om du har frågor om Pudlar, hundar eller något annat så är du varmt välkommen till att höra av dig till mig.🙂

Annons:
[Forest]
8/19/15, 9:22 PM
#1

Får man fråga vad din lilla pudel heter, jätte söt liten pudel. Man ser tydligt att hon är en snäll liten försiktig tik men jag antar att hennes ben får fnatt och kan springa rätt snabbt med 😉

axa
8/19/15, 10:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Den lilla damen heter Tussan, passande nog. Du har helt rätt, hon blir gärna jagad på lek av människor och hundar. Morrar och skäller högt av glädje när hon rusar fram med öronen flygandes i vinden. Och högt kan hon hoppa också! säkert 40-45cm stillastående😃 I hoppningen går det inte ofta så fort, hon föredrar att gå fram till hindret och hoppa stillaståendes. Väldigt cool tjej är hon 😉

Här är en dålig bild på Tussan som flyger fram i snön från i vintras.

[Forest]
8/20/15, 8:31 AM
#3

Supersöt liten Tussan ❤️Låter som att hon har samma fjädrar som Milli  (liten toy) har under sina tassar, kompostgaller hoppar hon över stillastående 🥵

Upp till toppen
Annons: