Annons:
Etikettfoder
Läst 2035 ggr
[Forest]
2014-11-10 20:18

Gratis råaben

Jag kommer få gratis ben av en som styckar det kommer vara blandat om jag vill han drog detta med F-benen men jag tala om alla ben får våra hundar. Men jag har redan stora älgben som behöver sågas till mindre bitar i frysen. Har ni tips om bra såg eller hur man sågar ben på bästa sätt? Har en pytteliten såg liknande denna javascript:nicTemp(); tog lite tid att såga tre bitar till dom häromdagen lite träningsvärk fick jag med 😉 Men oj vad glada hundarna vart och magarna reagera inte alls på älg 😎

Annons:
[Forest]
2014-11-12 20:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Idag fick vi ben från nöt en låda med olika ben. Mycket kött på vissa ben 3 mycket glada hundar bor det här.

Amandla
2014-11-12 21:10
#2

Härligt! Det där är riktig hundmat det 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
2014-11-12 21:32
#3

2 oja här får dom ben 2-3 gånger i veckan kruxet är bara att såga benen till lite lagom bitar då dessa var mer till stora, har bamseben av älg med att dela upp. Kan få hur mycket ben jag vill ända som hindrar är platsbrist som är blir i frysen. Hundarna mumsar för fullo 👍   Mannen sa fy vad äckligt för det var blodigt, dottern sa stackars ko fröken som föredrar nöt själv 😉 Tydligen så kommer det in mestadels vilt till styckning så vad kan man säga man föredrar som ben från vilt? dom verkar ju kasta en massa ben.

Upp till toppen
Annons: