Annons:
Etikettutställning
Läst 2166 ggr
Haztparken
2014-10-27 23:34

Debut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår (söndag 26 oktober) gjorde både jag och min Storpudeltik Nyx våran utställningsdebut! Och oj så nervös jag var! 😃

Men det gick jättebra! Hon vann sin klass och gick då vidare till valpfinalen, och då skulle jag ju springa igen och blev ännu mer nervös 🤪 men det gick super det med och hon blev BIS-3 av valparna och jag är jätteglad och himla stolt! Finaste lilla tösen.

Nu skingrar vi tankarna på allt vad som heter utställning och pälsvård och skitar ned oss och bara låter henne vara hund, för sen är vi anmälda till malmö valp om 2 veckor och då blir det en massa tråkiga klippningar och uppfluffningar 😛 men snygg blir hon 😍

Annons:
5ara
2014-10-28 12:32
#1

Åh, vad roligt att det gick så fantastiskt bra! GRATTIS!!! Fin tjej du har 🙂

villavilla
2014-10-28 13:15
#2

Grattis! Hon ser verkligen fin ut!

Fransu
2014-10-28 16:22
#3

Grattis till den lyckade utställningsdebuten! Ni båda ska vara stolta. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[Forest]
2014-10-28 21:20
#4

Grattis 🌺😃 Idag var vi i skogen oj oj oj Millie såg ut full av frön men igenom borstad och fin nu :) Jag funderar starkt på att sy damasker till henne får väl se om man kan göra några smidiga som sitter bra för jag vill med låta hundarna vara hundar :P

Haztparken
2014-10-29 23:45
#5

Tack så mycket söta ni! 😊🌺

#4 Ja några damasker hade inte suttit fel haha! Och även om det är krävande att hålla efter pälsen så är det värt extra mödan när dom får vara rediga hundar ❤️

[Forest]
2014-10-30 08:35
#6

5 Oja helt klart är det värt extra pyssel som blir dom blir så lyckliga över springa på öppen höst äng som sprudlar med frön  😃 Men återigen stort grattis  🏆

Annons:
Amandla
2014-10-30 13:29
#7

Jag har ju helt missat att gratulera! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: