Allmänt

Bubblar era pudlar med nosen i vatten?

2014-10-04 22:32 #0 av: Fransu

Harry har en rolig egenskap. Han verkar tycka det är roligt att stoppa nosen under vatten och blåsa bubblor.  Han gör det inte i vattenskålen, utan i sjöar, vattendrag pölar osv.  Så jag undrar om det finns fler bubbel-pudlar?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2014-10-04 22:44 #1 av: VildaVittra

Ingen bubbelpudel, men däremot en bubbelhusky. Hon har tränat flera år på att kunna nosa under vatten, det går sådär. Cool

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-10-05 09:28 #2 av: [Forest]

Nej det har jag inte märkt här med våra. 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2014-10-05 10:47 #3 av: 5ara

Haha! Han är rolig din lille buseSkrattar Min kompis har efter mycket lång träning lärt sin lagotto göra det på kommando. Något för er? Glad Pajas blåser tyvärr inga bubblor. Han jagar och försöker äta upp vattnet när det rör sig i bäckar och så...

Anmäl
2014-10-05 18:11 #4 av: Ellensandahl

Hahaha ja min gör det hela tiden vattenskålen, sjöar, vattenpölar ja allt :) börjar skratta varje gång!

#3 det kanske man borde träna in? Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.