Annons:
Etikettallmänt
Läst 2550 ggr
Fransu
2014-07-27 14:59

Är era pudlar enmanshundar?

Ni som är fler än en person i familjen, har era pudlar en favoritmänniska? Eller gillar den alla lika mycket? I vår familj så är det bara jag och husse som är människor. Harry vår pudel verkar tycka om oss båda lika mycket än så länge, men han är bara 5 månader.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Amandla
2014-07-27 15:43
#1

Albin gillar min äldste son mest, Pixie är mammas tös, fast yngste sonen kommer helt klart tvåa 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
5ara
2014-07-27 16:47
#2

Jag är den som utan tvekan spenderar mest tid med Pajas och han tyr sig utan tvekan till mig. Om jag åker iväg gnäller han lite trots att andra är hemma (lugnar sig dock väldigt fort) och han bryr sig inte alls om hur de andra kommer och går. Mamma och pappa hälsar han bara lite grand på ibland. Ofta reser han sig inte ens upp när de kommer hem. Min syster däremot hälsar han glatt på men bara en liten kortis så man kan nog säga att han är en enmanshund men med tanke på hur mycket tid jag ägnar honom är det inte alls konstigt.

Ellensandahl
2014-07-27 19:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Våran mellanpudel, Ponyo är en riktigt familje hund han älskar alla super mycket vilket vi verkligen uppskattar. Men han är lite rolig tex att han tränar bara agility å rallylydnad med mig och när mamma provar att träna lite agility så kan han helt plötsligt ingenting medans jag och han är i klass 2 nivå och tävlar aktivt. Men med mig däremot vill han inte träna klassisk lydnad vilket han gör med mamma. Lite rörigt men ni kanske förstod iaf.. Älskar honom jättemycket❤️❤️ En bild när han kom till oss😍

[Forest]
2014-07-27 21:49
#4

Här kommer jag på första plats även Millie har bokat mig som nr 1. Helt klart kommer husse på andra plats och sen barnen. Varför, jag gissar att det är för jag gör det mesta med dom även sånt som är mindre kul som badning mm.

Catta-
2014-07-28 22:07
#5

Jag har en liten bekantskap med människor och Luna gillar alla mycket. Jag är säkert nr1 men hon älskar verkligen sin uppfödare och när hon är hos henne tror jag inte hon saknar mig ett dugg 😛

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

lillvilda
2014-07-29 14:07
#6

Milou är mest bunden till mig men han kan ligga och gosa intill min man också och han låter små pojkarna i familjen pussa på honom och gosa med honom. Går jag ut så gnyr han efter mig och det är mig han springer till först om familjen varit borta och kommer hem.

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

Annons:
jenmjao
2014-07-30 22:34
#7

När jag bodde hemma så gillade min familjs pudel mig mest, jag är yngst :) Han gillar mig fortfarande mest, men jag bor ju inte där så :/

[Tiara05]
2014-07-31 00:41
#8

Estelle är som besatt av mig och jag av henne hahah :-) Jag är helt klart hennes favorit, hon ska vara med mig ÖVERALLT.  Det syns verkligen vem som är hennes matte då hon är efter mig hack i häl hela tiden :-) nackdelen är ju att hon hatar att vara ensam hemma.

Upp till toppen
Annons: