Annons:
Etikettutställning
Läst 1784 ggr
Haztparken
7/1/14, 11:15 PM

Utställningshjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju då hämtat min lilla storpudel valp Nyx som har varit hos oss i lite mer än 1 vecka!

Hon är helt gudomlig på alla sätt och vis!

Nu är det så att jag börjar bli rätt sugen på att prova att ställa ut henne, men jag är helt novis på detta och undrar om det finns någon i Skåne, kanske t.o.m nordvästra delen? Som vill hjälpa mig med både träning inför utställning och tips och tricks gällande det och pälsen.

Hennes uppfödare klipper inte sina pudlar själv och ställer inte ut så mycket, så därför frågar jag här efter någon som kanske gärna vill träffas och hjälpas åt! 🙂

Hör gärna av dig här eller PM!

Annons:
Amandla
7/1/14, 11:24 PM
#1

Grattis till lilla godingen! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Haztparken
7/1/14, 11:39 PM
#2

#1 Tack så jättemycket! Jag kunde inte fått en bättre valp! 😍

TriciaMcMillan
7/6/14, 7:23 AM
#3

Gud så söt! Kan tyvärr inte hjälpa då jag inte känner folk i Skåne, men var tvungen att kommentera ändå ;)

Hjälp mig att vinna en Ipad i Framtidsguidens tävling! Rösta på Elisabeth Qvarnströms bidrag här: http://framtidsguiden.kau.se/vote.php?v=10. Tack!

[Forest]
7/7/14, 7:13 PM
#4

Stort grattis jätte söt valp :) Hoppas du bjuder oss på många bilder. Hur går det med eran andra hund leker dom som galningar ? 😎

Haztparken
7/12/14, 3:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack! 😊

#4 Dom leker verkligen som galningar! Den lilla ser upp till den stora och ska vara med henne hela tiden även om den stora misstycker 😉 men det är superkul att dom håller på att få en så nära relation!

Haztparken
7/12/14, 3:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

😍

Annons:
[Forest]
7/12/14, 4:48 PM
#7

6 åh så sött  ❤️

5ara
7/12/14, 7:05 PM
#8

#6 Bedårande gulligt!

Upp till toppen
Annons: