Annons:
Etiketterköpessäljeserbjuds
Läst 1645 ggr
malin.maria
5/18/14, 8:52 PM

Erbjuds: passning av storpudel

Hej!

Jag är ny här på forumet och ska förhoppningsvis skaffa en storpudel med min sambo om ca 3 år (ute i god tid, hehe..!) Jag känner flera storpudlar sen tidigare och tycker att de är fantastiska hundar, men vi vill gärna känna på hur det är att ha en omkring oss till vardags. Så nu tänkte jag att om någon här på forumet behöver hundpassning över en helg ställer vi gärna upp! Vi har passat flera hundar tidigare, bla. schäfer, papillon, pudel, golden retriever, malteser mm. utan några som helst problem.

Vi bor i en lägenhet (60 kvm) i söderort i Stockholm med närhet till många grönområden. Vi är båda väldigt lugna som personer, men gillar att leva aktivt och vara utomhus. Några krav är att din hund kan vistas runt andra djur (vi har två orädda råttor, i bur självklart), andra hundar, människor samt barn utan problem (vi har inga egna, men en 1,5-åring i släkten) och att hunden kommer på inkallning. Vi är båda väldigt intresserade av lydnad och träning, så om detta är något din hund gillar är det ett stort plus! :)

Vänliga Hälsningar

Malin

Annons:
Upp till toppen
Annons: