Annons:
Etiketterköpessäljeserbjuds
Läst 2616 ggr
Cert
2014-05-18 16:49

Hundvakt Sökes

Hej
Jag söker efter en hundvakt till min storpudel pojk.
Området vi rör oss i är:
Smögen, Kungshamn, Väjern, Hunnebo, bovall. Vägen bort mot Dingle eller vägen bort mot Hallinden (korset Lysekil) och slutligen E6an.

Det rör sig om måndag- torsdag.
Hel- eller halvdagar kan vi komma överrens om. Och det beror lite på vart du bor (min resväg).

Första kontakt sker här i tråden eller via PM.
Fråga gärna frågor om du / ni undrar något.

Annons:
[Forest]
2014-05-26 06:44
#1

Har du lagt ut att du letar hundvakt på andra hundforum med? Hoppas du hittar en bra hundvakt 👍

Cert
2014-05-26 18:15
#2

Nja.. Har du några tips? Är inte med på några hundforum.

[Forest]
2014-05-26 22:02
#3

hundar iFokus, blandrashundar iFokus säkert någon som bor i samma stad som har möjlighet att vara dagmatte/husse och kanske får en bra lekkompis på köpet till din hund.

Cert
2014-05-28 06:15
#4

Åh vad detta är svårt att hitta hundvakt =/

[Forest]
2014-05-28 10:50
#5

Har du satt upp lite lappar i närbutiker, lagt ut annons om att hundvakt sökes?

Jag har små pudlar och jobbar i butik detta har gjort att många äldre pratar med mig och på så sätt var det två som fråga om inte vi behövde ha dagmatte :) Nu är dom sällan hemma själva många timmar och behovet av dagmatte finns inte men ena dagmatten är mycket själv så vi brukar låta hundarna hålla henne sällskap 1-2 dagar i veckan. Betalningen för oss är en blomma eller lite hjälp som hon behöver hon vill inte ha pengar utan ser hundarna som ren bonus :) Så mitt tips är även att man pratar lite med grannar och även andra hundägare kanske är det någon som skulle vilja vara dagmatte/husse var lite mer öppen social och prata med folk ;) Lycka till!

Upp till toppen
Annons: