Annons:
Etiketterköpessäljeserbjuds
Läst 2007 ggr
[Forest]
1/16/14, 9:39 PM

Fick höra om lille Hebbe som letar nytt hem.

Ras: dvärgpudelKön: kastrerad hanhundÅlder: 3 årFödd: 2010-10-20Färg: vit och svartVikt: 4 kgMankhöjd:Stamtavla: JaReg i SKK: JaReg i Jordbruksverket: JaVaccinerad: JaFörsäkrad: Ja, i SvealandChip/tatuerad: JaFinns just nu: StockholmStatus: _Söker hem
Här hittar ni honom jätte söt tycker jag att han är. 
_
**_http://www.hittehund.nu/2/index.htm_**

Annons:
Catta-
1/16/14, 11:32 PM
#1

Väldigt söt !

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

TjockaBerta
1/17/14, 12:57 PM
#2

Vilken fin och välskött kille. Hoppas han får ett bra hem snart.

>>>Malum domesticum<<<

Itchy
1/21/14, 11:42 PM
#3

synd bara att de har krav på medlemsskap för att få adoptera från dom, denna lille grabb hade varit en dröm för min morsa som nyligen förlorat sin 12 åriga cocker, och alltid önskat sej en dvärgpudeldå hennes bardomshund var en :/

You can't spell Bitchy without Itchy

[Forest]
1/21/14, 11:51 PM
#4

3 Nu är jag inte med riktigt medlemsskap i vad? För att bli aktuell för att ta över en hund genom Hittehund bör man vara minst 25 år gammal, och om det finns barn i hushållet bör de i Hebbes fall ha fyllt 12 år.

Hebbe är vaccinerad, chipmärkt, har stamtavla i SKK, är registrerad i Jordbruksverkets hundägareregister och har en befintlig försäkring i Svealand man kan ta över utan karens. Han är en flerfärgad pudel, färgen är inte godkänd för utställning.
 

Man är välkommen att träffa Hebbe återkommande gånger, antingen genom att man själv bor inom bilavstånd från Stockholm eller genom att man ordnar övernattning på orten. Det är egalt hur lång hunderfarenhet man har sedan innan. En inskolning är till för hunden. För att nästa flytt inte ska behöva bli abrupt är det viktigt för alla inblandade att man lär känna varandra i lugn och ro.

Det är kraven dom har för Hubbe

Itchy
1/22/14, 12:31 AM
#5

#4 om du läser igenom deras kostnader & alternativ så står det :/

You can't spell Bitchy without Itchy

Calgott
1/22/14, 8:41 AM
#6

Hebbe är nu omplacerad till familj som redan har en pudel från dom. Jg vet flera som visat sitt intresse men dom har såna krav på blivande familjen att många inte blir aktuella. Vilket är bra :-)

Annons:
[Forest]
1/22/14, 11:39 AM
#7

5 det missa jag läsa. 

6 skönt o höra att han har fått ett nytt hem så söt o pigg liten kille så hoppades jag att han skulle få ett bra hem. Visst är det bra med krav :)

MaritaBo
1/22/14, 1:25 PM
#8

Vad bra att han fått nytt hem. Hade gärna velat ha honom, men vad jag läste så ville de helst att han skulle vara ensamhund.

Upp till toppen
Annons: