Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1689 ggr
Angelica&Hugo
1/14/14, 11:37 PM

Nomesele till liten pudel

Hej!
Är det någon som har nomesele till sin lilla pudel, främst dvärg och toy syftar jag på men även mellan? Jag har tänkt köpa en till min dvärgpudel men vill höra lite vad ni tycker om den? Har ni bilder får ni jätte gärna skicka med på hur dem sitter.

Kan tillägga om någon har en sele av annat märke men med liknande utseende och funktion är jag intresserad av att höra det med :)

Annons:
[Forest]
1/16/14, 11:14 AM
#1

Jag har vart lite inne på se efter sån sele men jag har inte kommit till skott så att säga. Jag har hört bra om dom även på andra småhundar, det gäller att mäta rätt och prova så den sitter rätt. Jag säger bara lycka till och hoppas att du skaffar en sele och visar oss med bild sen hur det blev :)

Angelica&Hugo
1/17/14, 6:27 PM
#2

Vad bra att du hört gott om dem även till andra småhundar. Det ser ut som att de sitter bra i och med att de sitter långt bak och inte direkt vid armhålorna, det är ofta ett problem med selar åt min pudel. Då ska jag bara leta rätt på återförsäljare och åka och prova ut en :)
Tack, bild kommer när en sådan är införskaffad!

[Forest]
1/20/14, 11:35 PM
#3

Har du FB ? Det finns en sida som heter sy dina egna hundkläder. Där inne iaf såg jag en som sytt en sele till sin vavva och tänkte tipsa dig om kolla med henne om du kan sy lite ;) det är låååångt ner på sidan kan jag säga 😉 

På den sidan finns drösvis med fina saker folk gjort till hundarna, det är dessutom många enkla tips. Jag ska köpa själv tyg i dagarna här för att sy skor till hundarna. Tåls säga att jag är värdelös på sy 🤐

Upp till toppen
Annons: