Annons:
Etiketterdagens-trådgratulationerhälsningarpresentationer
Läst 1840 ggr
TjockaBerta
1/1/14, 11:13 AM

God fortsättning alla

Första dagen på nya året. 

Hoppas att ni är nöjda med hur nyårsafton avlöpte och att hundarna hade det drägligt med alla smällare 💣och raketer. 

Thomas och jag satt i soffan vi 12-slaget och tittade genom fönstret. Efter ett tag la han sig ner så det var inte så illa. 

Hur gick det för er Amandla? Fungerade homeopatin?

Vi har klarat av morgonpromenaden nu framåt lunch 😴och ska ta det lugnt resten av dagen. Skönt att slippa laga mat idag. Vi fick rester så det räcker till några måltider till. 

2014 kommer att bli ett bra år känner jag på mig.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Amandla
1/1/14, 11:45 AM
#1

God fortsättning! ❤️

Här gick det fint, jag skrev om det i studie om skotträdsla-tråden:

#10 av Amandla 

Här ska det nog inte göras så värst mycket idag, utan jag ska ta det lugnt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
MaritaBo
1/2/14, 2:27 PM
#2

Här gick det bra då det gäller Zatang.

Var lite orolig för att han skulle smittas av spetsens oro, men icke. Det "buffar" man åt bara.

Spetsen började bli berörd av smällandet framförallt raketerna för 3-4 nyårsaftnar sedan. Hon tycker att det är läskigt när det blir mycket på en gång som kring tolvslaget (före och efter). I år satt vi i vardagsrummet och åt, musik på - ganska högt. Köksdörren stängd så hon inte skulle se ut genom stora fönstret. Det gick bra, hon försvann in i badrummet när det var som värst. Men kom tillbaka snart. Och som sagt var Zatang brydde sig inte värst och tog heller inte efter spetsen. Skönt!

JereMina
1/6/14, 12:39 AM
#3

Tack detsamma och jag önskar alla här Ett Bra År 2014 med pudlar och allt 🌺

Upp till toppen
Annons: