Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 4454 ggr
Amandla
2013-12-05 10:51

Ny utställningsburvagn med överdrag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min snälla pappa har hjälpt mig att bygga om ett barnvagnsunderrede till en burvagn, och så har jag sytt ett överdrag, ordnat en dyna ovanpå och en liten kudde för puddingarna att vila huvudet på när jag sätter upp tottarna 🙂

Toppen att ha bur/trimbord/vagn i ett, så skönt att slippa bära grejor. En barnvagn är ju lättkörd till skillnad från många av de färdiga lösningar som finns att köpa, de har ofta alldeles för små hjul, ingen fjädring och är totalt oergonomiska med ett rep eller handtag för att man ska dra vagnen bakom sig. Inte ett dugg kul om det är backigt eller gräs, och besvärligt över trösklar. Med min vagn blir sånt en barnlek 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
TjockaBerta
2013-12-05 12:35
#1

Så fin. Vad ni är uppfinningsrika. JÄttebra idé. Ta patent!

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
2013-12-06 21:39
#2

vad fint att du har en pappa som kan hjälpa dig med lite "karlgöra" 😉 Jätte fin vart den o den vagnen lär rulla så mycket lättare med när det är utställning i ridhus där underlaget brukar vara mjukt. 

Du har verkligen gjort den snygg ser lyxig o fin ut 👍✨

MaritaBo
2013-12-09 20:15
#3

Perfekt. Hade också en hemtillverkad "burvagn", med stora hjul. Var toppen att bara rulla fram medan andra kämpade på med sina köpta vagnar. Vet inte hur tillverkarna egentligen tänkt. Sopad asfalt hela vägen?

Upp till toppen
Annons: