Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 3201 ggr
TjockaBerta
11/25/13, 8:11 PM

Thomas foto

Thomas har varit hos fotografen 🙂DSC_0637 copy kilo2.jpg

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
TjockaBerta
11/25/13, 8:14 PM
#1

Thomas med storebror

DSC_0624 copy.jpg

>>>Malum domesticum<<<

BlackandBlue
11/25/13, 8:17 PM
#2

jag kan inte se bilderna :(

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

TjockaBerta
11/25/13, 8:20 PM
#3

Det är stressigt hos hundfotografen.DSC_0690 copy 3.jpg

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
11/25/13, 8:38 PM
#4

Kan inte heller se bilderna?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
11/25/13, 8:41 PM
#5

Konstigt. Jag ser dem fast jag varit ute på andra sidor emellan. De tar en liten stund att läsa in men jag ser alla tre utan problem.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
11/25/13, 9:36 PM
#6

Kan fortfarande inte se dem, sitter på snabbt bredband… prova att lägga in dem på nytt?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Cahira
11/26/13, 3:22 AM
#7

Funkar inte för mig heller.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Forest]
11/26/13, 10:15 AM
#8

jag kan inte heller se dom, hoppas du kan lösa det för jag vart verkligen nyfiken på se bilderna 😉

TjockaBerta
11/26/13, 11:41 AM
#9

Orkar inte fundera ut hur jag löser detta nu. Albumet blev en Zipfil när jag laddade hem det. ???

Återkommer 😃

>>>Malum domesticum<<<

MaritaBo
11/26/13, 4:55 PM
#10

Då måste du öppna och lägga bilderna utanför zip filen för att det ska fungera.

Cahira
11/26/13, 7:14 PM
#11

Unzip och ladda upp bilderna genom att trycka på "välj fil" så ska det nog gå finfint. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

TjockaBerta
11/27/13, 8:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Nytt försök

Thomas hos  fotografen

>>>Malum domesticum<<<

TjockaBerta
11/27/13, 8:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Två: Thomas med storebror

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
TjockaBerta
11/27/13, 8:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Lätt stressigt med alla blixtar

>>>Malum domesticum<<<

TjockaBerta
11/27/13, 8:44 AM
#15

Det blir lite skillnad på foton med en riktig kamera. Dessutom är jag inte så intresserad av att fota. Mörka hundar är svåra att få tydliga annars. Han blir mest en svart klump.

Nu har jag jättefina bilder på honom. Man vet ju inte hur länge vi får ha honom. 😕

Det är ingen yrkesfotograf som tagit bilderna utan en bekant med foto som hobby.

>>>Malum domesticum<<<

MaritaBo
11/27/13, 9:27 AM
#16

Jättefina bilder! Ja, svarta hundar kan vara svåra att få bra på bild, men det beror också på vad man har för kamera. Och var man lägger skärpan.

Inget kan slå en riktig spegelreflexkamera, säger jag som "jobbat" lite som amatörfotograf. (Min dotter är utbildad fotograf så hon har väl ärvt den sidan från mig). Ser fram emot min 50-års present, ett riktigt zoomobjektiv som jag hade till min analoga. Då ska det verkligen fotas! (Min äldsta son och hans kinesiska fru ska till Kina efter jul liksom min dotter och hennes sambo och då skulle de köpa objektiv till mig mycket billigare där) ;-)

Cahira
11/27/13, 10:05 PM
#17

Jättefina bilder! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Forest]
11/27/13, 10:10 PM
#18

Vilka fina bilder dom ser verkligen lyckliga ut 😍 

Tycker TH är otroligt fint klippt det passar honom att ha dessa långa fina öron, fint ansikte han har man smälter verkligen av att se han bruna fina ögon. 

Nu minns jag inte storebroderns namn men jag har fått för mig att han har större vit fläck på bröstet kanske är det för att han nu är så nerklippt att den ser så mycket mindre ut? Jätte sött att du tog bilder på båda och tillsammans sött med grånos det är verkligen förståndig liten nos ❤️

TjockaBerta
11/27/13, 10:22 PM
#19

#17

Tackar fotografen för det. 🙂 Själv kan jag inte ta så fina. Men det är roligt att ha dem. 

#18

De är väldigt tighta och behöver varandra. Jag är lite orolig för hur det går när den gamla hunden är borta. 

Du minns inte hans namn för jag har aldrig sagt det men jag kallar honom för Poo. 😉 Det är en liten vit tofs. Den syns mera när han är långpälsad men nosen blir gråare för var dag.

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
11/27/13, 10:28 PM
#20

19 just det lilla Poo eftersom han är en cockerpoo ❤️ 

Det är fint att dom är så tajta visst det kommer att bli förändring när han inte finns med längre men jag hoppas att det dröjer.

Annons:
Pudlan
12/3/13, 6:23 PM
#21

Helt underbara bilder.

Mvh

Pudlan

TjockaBerta
12/3/13, 8:35 PM
#22

#21 Tack. Det är roligt att ha några riktigt fina bilder också :)

>>>Malum domesticum<<<

JereMina
12/6/13, 1:14 AM
#23

Vilka fin foton och så vackra pudlar…tack för titten ❤️

TriciaMcMillan
12/6/13, 10:56 AM
#24

Vad fina bilder! Han har så fin blick lilla Thomas :) 

Jag hade också velat ta lite proffsigare foton på mina tjejer men har inte turen att känna någon duktig amatörfotograf och har inte råd att gå till ett proffs. Övar på själv med systemkameran men är lite för lat för att lära mig ordentligt och har nog lite för dåligt tålamod:P

Hjälp mig att vinna en Ipad i Framtidsguidens tävling! Rösta på Elisabeth Qvarnströms bidrag här: http://framtidsguiden.kau.se/vote.php?v=10. Tack!

Upp till toppen
Annons: