Annons:
Etikettallmänt
Läst 1540 ggr
Wisby9211
11/19/13, 4:59 PM

Att öppna julklappar

Tycker din Pudel om att öppna julklappar?

Disco älskar det och vi kan inte ha klapparna under granen för då går han och öppnar våra också ;)

"Tänk på att inte ha snören på paketen om hunden ska öppna själv, min hund höll på att råka illa ut när han hittade ett paket med snöre på"

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
TjockaBerta
11/19/13, 5:30 PM
#1

Mina öppnar sina  paket. Men de väntar tills det är dags. Första året äldsta dotterns pojkvän var med trodde han nog inte vi var riktigt kloka som rimmade på hundarnas paket och läste rimmen högt för dem.

Det ingår i våra julklappsrutiner 😃

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
11/19/13, 5:59 PM
#2

Albin älskar paket! Han är så snabb att han hinner öppna åt Pixie också, det gäller att hänga med i svängarna så hon får vara ifred med sitt paket 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Catta-
11/19/13, 7:31 PM
#3

Luna kommer att få uppleva sin första födelsedag på julafton så det blir dubbelt med paket :) Ska bli spännande att se om hon fattar vad hon ska göra!

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Wisby9211
11/19/13, 8:14 PM
#4

Vad mysigt att dom gillar det. Jag blir alldeles varm i kroppen och glad när jag ser Disco så glad som han blir :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

MaritaBo
11/20/13, 9:37 AM
#5

Jag vet inte än om Zatang gillar att öppna klappar. Han har ju inte upplevt någon jul än.

[Forest]
11/20/13, 11:03 PM
#6

Första året med Enja lärde hon sig att öppna paket var jätte roligt. Så nu varje år måste man vänta med lägga fram allas paket pga hon annars går och öppnar alla julklappar.

😕

Annons:
Wisby9211
11/21/13, 8:11 AM
#7

Hehe disco får en present först av alla sen ligger han med den tills vi säger varsågod :P ända sättet att få honom att inte hoppa på våra :P

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
11/21/13, 10:53 AM
#8

7, Vi tycker det är så fint att lägga upp alla packet så barnen får njuta av dom i 2 dagar att dom ser sina stora paket ligger där under fint inslaget. Att då ge Enja ett paket 2 dagar innan julafton är ingen ide hon tror alla är hennes paket, jag har köpt på mig en del nu från Gekås-Ullared just för att hon ska få många paket att öppna men vi kommer lägga ut paketen på julafton morgonen och då får alla varsitt paket, sen är det ha lite koll och hörsel på om det börjar prassla 😉

Upp till toppen
Annons: