Annons:
Etikettallmänt
Läst 1378 ggr
Wisby9211
11/19/13, 4:57 PM

Julklappstips

Här inne kan man ge varandra lite tips på julklappar till sina små vovvar :)

Jag brukar ge godis och förra året fick Disco ett nytt Koppel och ny bädd :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Annons:
TjockaBerta
11/19/13, 5:31 PM
#1

Det brukar bli något gosedjur. De överlever tyvärr inte så länge hos oss. Och sen något som håller lite längre. Förra året fick de en mikrofiberduk att torka sig på när de är blöta.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
11/19/13, 5:58 PM
#2

Mina brukar få något tugg, som tjurmuskel. Leksaker är ingen idé, Albin förstör dem på nolltid. Jag köpte en grej som heter Kong Wobba, en gummibit överklädd med brandslang, för den skulle vara så hållbar. Det tog Albin någon minut så hade han gnagt av den första flärpen brandslang 🤐Med andra ord är det ett mycket snabbt sätt att bränna pengar, jag köper hellre lotter till mig själv för då har jag chans på att få mer slantar 😇


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Wisby9211
11/19/13, 8:23 PM
#3

Haha akta så du inte råkar slå in lotterna i hundarnas paket då är väl dom också sönder tuggade ;)

I år funderar jag på att köpa en sån där stor förpackning dentastix ben till Disco och sen i januari så ska han få åka till veterinären och ta bort tandstenen som inte vill försvinna :P Så det är för hans bästa men vet inte vad han kommer tycka om det ;)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

MaritaBo
11/20/13, 9:37 AM
#4

Jag brukar inte köpa några saker eller tuggben till hundarna, då de får nytt vid behov. Men däremot så brukar jag slå in ett paket med en liten bit prinskorv, köttbulle och julskinka. Det har varit väldigt poppis bland hundarna.

När jag hade 8 hundar så var det lite kaos när de fick sina julklappar. Hela familjen fick då hjälpa till så att de som var snabbare på att öppna och äta upp sina godsaker inte stal för de andra som var lite långsammare.

Upp till toppen
Annons: