Annons:
Etikettallmänt
Läst 1183 ggr
MaritaBo
11/19/13, 1:23 PM

Zatang 9 månader

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några bilder på min Zatang som jag tog i förrgår.

Inte lätt att vara själv och försöka få honom att stå snyggt…

Annons:
MaritaBo
11/19/13, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nästa bild..

MaritaBo
11/19/13, 1:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och så ett hel foto.. som sagt var, man behöver vara två för att få en bra bild.

MaritaBo
11/19/13, 3:28 PM
#3

Han väger föresten 3 kg och jag får honom till 28 cm idag. Så är han inte över det så är han fortfarande Toy. Det är ju himla svårt att mäta helt själv.

TjockaBerta
11/19/13, 5:27 PM
#4

Han är väldigt fin och har en helt otrolig päls. Det ska bli kul att se hur färgen blir när han är färdig 🙂

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
11/19/13, 6:00 PM
#5

Sötisen! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Catta-
11/19/13, 7:30 PM
#6

Åh så fin han är! Jag är lite avundsjuk på hans färg :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Annons:
[Forest]
11/19/13, 8:54 PM
#7

Va är han redan 9 månader, himmel vad tiden springer förbi 😎 Han är verkligen docksöt lilla pojken ❤️

JereMina
11/20/13, 11:37 PM
#8

Jag tycker det blev bra bilder på en mycket fin pudel ❤️

MaritaBo
11/21/13, 12:44 AM
#9

Ljusare kommer han att bli. Ser i hårbotten på vissa ställen hur ljus han är. Han har ju mycket valpull kvar, men jag gillar skiftningarna. Ljus i själva ansiktet och så ljust i hårbotten och mörka öron. Man skulle tro att han är färgad så. ;-)

Ja, tiden går fort. Men han är för mig bebis fortfarande, han är ju så liten. ;-) Tänker inte så mycket på att han faktiskt är 9 månader…

Nu blir det nog fler bilder tagna med Canonen, nu när jag har kortläsare och lättare att lägga in i dator, så jag får jag också träna upp mina "fotoförmåga". Har inte fotat så mycket på senare år. Men förr fotografera jag jämt och oftast hundar, blev också anlitad till bla kennelträffar… Det enda jag saknar är ZOOM objektiv. (Vad jag saknar min analoga ibland, hade ett riktigt bra objektiv till den…).

Upp till toppen
Annons: