Annons:
Etikettallmänt
Läst 1755 ggr
[Forest]
2013-11-13 00:05

Har du vart i Ullared nyligen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller kanske någon gång o hittat lite bra fynd på djursidan? 

Kanske har du bra tips vad man ska kolla på lite extra :) 

Vi ska dit den 18, imorgon är det mäta hundarna topp till tå 😉 

Vad vi behöver är täcken/overaller. Ny borste o karda, lite leksaker och ny bädd i köket. Lite bra reflex kanske att ta på hundarna.

Annons:
TjockaBerta
2013-11-13 09:41
#1

Det skulle vara roligt att åka till Ullared någon gång. Fast då måste det vara när det är lite folk annars orkar jag inte med. Men det är väl så stort att man kan vandra runt där en hel dag misstänker jag.

Hoppas du hittar fina grejer till vovvarna till bra priser. Du får visa vad du fyndat sen. 

Det ser ut som om dina hundar blivit ännu flera 😃

>>>Malum domesticum<<<

Wisby9211
2013-11-13 10:14
#2

Jag vill åka dit men då jag ska ha barn om 5 veckor och bor på gotland så blir det så svårt :P Funderar på att åka dit i sommar så vore kul att se vad ni hittar :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[Forest]
2013-11-13 10:15
#3

1 Vi brukar åka dit och sova över det är då man kan prova kläder byta dom som inte passar och lämna tillbaka kanske de där "onödiga" köpen. Det tar tid att gå där oftast brukar vi hinna med hund/katt avdelningen, media avdelningen,herr,barn,häst/rid avdelningen och lite hemmet sist en snabbis på dam där man roffar åt sig några trosor och bh och topp för sen avsluta det hela om man är där en dag. 

Kortet är från vänster Nellie,Donna,Mary (knät),Maja och Enja. Det är roligt med hundar för på så sätt har jag fått en bra kompis som har dessa tre godingar som är med på bilden. Alla hundar trivs fint fint ihop :)

Upp till toppen
Annons: