Annons:
Etikettallmänt
Läst 4315 ggr
[Forest]
11/1/13, 9:33 PM

OT Tatuering motiv Pudel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen vi skaffade Enja har jag vart sugen på att göra en tatuering motivet pudel. Jag var inne först på att tatuera in en målad/tecknad som ser ut som Enja men så är jag svag för lite mer rockabilly motiv på pudel. Men jag har nu hittat mina motiv :)

Här är ena jag tror inte jag ha ha så många "lockar" dok :) 

länk  http://www.pinterest.com/Tattoos247/poodle-tattoos/

Annons:
[Forest]
11/1/13, 9:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

och denna finns även på samma sida 😉 jag gillar även den större stående pudeln med gul klänning men den kommer jag inte göra :) Visst är det söta tatueringar en blir röd och en blir blå

MaritaBo
11/1/13, 10:36 PM
#2

Fina! Gillade bäst den röda.

Den blå är fin också men jag skulle nog ta den i lite mer grått, dels för att jag gillar silverpudlar och så är jag allergisk mot kobolt. (Det blå). Lockarna gillade jag på den röda.

[Forest]
11/2/13, 12:49 AM
#3

2 visst var dom fina, dom är samma tatuering men den röda är med lockar och tjockare konturer🙂 Jag tänkte ha dom på varsin arm över handleden tror den blåa är tatuerad där jag har tänkt tatuera in mina små pudlar. Tror det kan bli fint med olika färger, men den röda ska vara mindre lockar, och kanske den blå får lockar med men vet inte riktigt om jag vill det. 🤔😉

JereMina
11/2/13, 1:51 AM
#4

Den lilla blå var fin ❤️

Pudelbus
11/2/13, 2:22 PM
#5

Så fina! Du får visa en bild sedan hur det blir 🙂

coreytaylor
11/4/13, 2:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Min pappa tatuerade in nero på ryggen, här ser den lite konstig ut men den var precis nygjord och vinkeln jag tog den ifrån blev lite skum. Det 'blåa' vid ögat dämpades sen och blev jättefint :)

Kyss

Annons:
[Forest]
11/4/13, 4:18 PM
#7

6 jätte fin :) Jag har pratat med han som ska tatuera mig och han har lite mycket bokningar men kanske han får ett återbud o kan klämma in mig o pudlarna slutet av månaden

Upp till toppen
Annons: