Annons:
Etikettatt-köpa-pudel
Läst 3169 ggr
Haztparken
10/18/13, 10:04 PM

Pudelköp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla pudeltokar! 🙂

Jag har skrivit här innan angående att jag tänkt skaffa en till hund och då en Saluki! Men det visade sig (vilket vi tyvärr trodde redan från början) att min pappa inte tål den rasen.. Så dom planerna har jag fått skjuta upp tills det kommer en passande tid och jag inte bor hemma längre 🙂

Men eftersom jag haft detta i bakhuvudet hela tiden att det förmodligen inte går så blir det som det blir nu aaaaaatttt:

Jag ska bli med pudel på nytt! 😃 å fasen vad roligt det känns och definitivt RÄTT! Min första (och nuvarande) är ju min älskade Storpudel Dafne och både jag och min familj (och hela omgivningen) älskar henne något enormt och verkligen hennes ras! Jag känner mig och folk ser mig som en pudeltjej så jag tror jag fortsätter i dom spåren ett tag till 😉

Jag var bara tvungen att skriva av mig men ni får gärna komma med tips (och råd) om hur det är att ha 2 pudlar! 😃 och tips på bra uppfödare!! Gärna någon som föder upp röd och aprikos!

Annons:
Sjöstjärna
10/18/13, 10:21 PM
#1

Grattis till et UTMÄRKT val!🙂 Den här kenneln vågar jag rekommendera: http://www.captivation.se/Planeradekullar.html

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Haztparken
10/18/13, 10:45 PM
#2

#1 Tack så mycket! 🙂 ska kolla in den!

Amandla
10/19/13, 9:11 PM
#3

Grattis säger jag också! ✨

Har ingen kennel att rekommendera, jag är inte så insatt i storpudlarna utan mer i de mindre storlekarna. För det är storpudel du ska ha?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
10/19/13, 10:50 PM
#4

Grattis jag hoppas du hittar en bra kennel som har trevliga fina storpudlar :) Är inte insatt i storpudel så har ingen jag kan rek så här på rak arm :)

Hur det är att ha två pudlar, haha ja du det är underbart 😃

Haztparken
10/20/13, 12:28 PM
#5

#3 Tackar! Ja precis, en till Storpudel ska jag ha 😃

#4 Tack! Jag har hittat en kennel och pratat med uppfödaren, hennes tik ska paras runt januari så vi får se där 🙂 Haha det kan jag tänka mig att det är!

Upp till toppen
Annons: