Annons:
Etikettallmänt
Läst 1277 ggr
[Forest]
2013-10-04 23:43

Skryt :) Billiga fynd till hundarna

Jag lyckades hitta riktigt bra fynd till hundarna i lördags då det var hundarnas dag. Jag hittade var sitt halsband Donna och Enja fick likadana halsband breda bra halsband med pärlor och Nellie fick 2 hurtta halsband med reflex och ett i läder med silver band dessa kostade 20 kr st. Gamla prislapparna fanns kvar oj vad man tycker man gör bra fynd när man ser dom ;).  I nästa butik fynda jag fiskolja för 30 kr köpte två st då flaskorna var rätt så små. Tog lite gratis prover på foder och godis för att kunna byta lite godis i fickorna.

Jag har extra halsband till hundarna men tyckt att dom vart mindre roliga reservhalsband, nu mera är dom i bilen med reservkoppel då jag ibland har förmåga att glömma dom hemma 😇 

Har ni lyckas fynda eller helt enkelt köpt något till era pälsklingar på sista tiden?

Annons:
Cahira
2013-10-05 03:28
#1

Inte sista tiden, men var på loppis en gång och hittade en splitterny hundjacka i Ixxis storlek. Dom skulle ha typ 20-25 spänn för den eller nåt, jag hade bara en hundring och dom orkade inte växla så jag fick den gratis. 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

TjockaBerta
2013-10-05 08:02
#2

Kanske inte fynd direkt men jag köpte leksaker för 600 från Animail. Då valde jag de som var på kampanj för att få ner priset lite.

Mina vovvar äter omgående upp alla nya leksaker så jag portionerar ut dem lite i taget.

Jag hoppas på den här canvas ballistic för 129,-

http://animail.se/hund/kampanjer

Den kanske håller mera än 5 minuter. 😃

>>>Malum domesticum<<<

MaritaBo
2013-10-05 12:02
#3

Räknas som inte fynd direkt - men visst blir det ett fynd när man själv syr overaller och halsband - och samtidigt välja lite själv hur de ska se ut…

Upp till toppen
Annons: