Annons:
Etikettatt-köpa-pudel
Läst 2048 ggr
[frågetecken]
9/3/13, 11:09 AM

Köpa en pudel ?

Hej!

Jag har kommit fram till att jag eventuellt ska köpa en pudel, då får min egna hund en kompis också.

Saken är dock att jag aldrig haft någon pudel tidigare och jag känner ingen som har eller har haft heller. Så jag vet inte så mycket om dom.

Jag vill höra hur era pudlar är osv. Hur mycket motion dom behöver, pälsvård m.m. Jag vill veta så mycket som möjligt om dom :D

Det jag skulle kunna erbjuda en är: Skogspromenader där den kan springa lös, långa promenader, lek och bus, mys i soffan, lite agility och lydnad m.m :)

Jag hade tänkt mig en dvärg eller mellanpudel och jag vill ej hålla på med utställningar eller så. Vet ej om jag kommer köpa en valp eller någon som är lite äldre heller.

Ska bli kul att läsa era svar :)

Annons:
[Nalle-]
9/3/13, 1:38 PM
Amandla
9/3/13, 1:53 PM
#2

Hej och välkommen hit! Titta gärna in i kategorin som heter Att köpa pudel, där finns det bra information 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[frågetecken]
9/3/13, 3:39 PM
#3

Åh tack så mycket, ska läsa där nu :)

[Forest]
9/3/13, 11:27 PM
#4

Vad har du för hund nu? Pudel är för oss en mycket rolig ras som bjuder på en massa bus o lek. Så tror att din andra hund kommer gilla buskompis :D

[frågetecken]
9/4/13, 1:48 PM
#5

Min hund är en blandning mellan shih tzu, cavalier och någon mer ras. Och han är ett riktigt busfrö han :D Så om pudlarna också är busiga och gillar att leka, så låter det perfekt till min hund! ^^

Upp till toppen
Annons: