Annons:
Etikettsajten
Läst 2183 ggr
[Iyen]
8/29/13, 11:44 AM

Dags att byta artikel?

Hejsan. Ett förslag från mig är att det är hög till att byta ut bilden på den söta svarta pudeln och texten om att våren snart är här. :) Visst dröjer det inte lång tid tills det för våren är dags igen, men kan vi inte ha en höst och en vinter innan? Så vad säger ni? Välkommen höst, nu drar kurserna igång?! :)

Annons:
Amandla
8/29/13, 4:26 PM
#1

Jodå, jag ska bara samla krafter till att dra igång en ny bildtävling! 😎 Men jag flyttar upp en äldre artikel så länge, för omväxlingens skull 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Iyen]
8/30/13, 5:37 AM
#2

#1. Vill du ha hjälp?

TjockaBerta
8/30/13, 10:05 AM
#3

Eftersom jag jagar Medaljer har jag tänkt skriva en artikel men det är som det är med orken. 😴

En vacker dag kanske det händer.

>>>Malum domesticum<<<

MaritaBo
8/30/13, 2:23 PM
#4

 # Jagar Medaljer???

TjockaBerta
8/30/13, 3:54 PM
#5

#4

Ja, om du klickar på din Avatar högst upp till höger och går in på din sida ser du i den svarta raden överst, längst till höger, rubriken "medaljer".

Om du går in där ser du vilka Medaljer du har och vilka som återstår att erövra.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
8/30/13, 7:47 PM
#6

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
TjockaBerta
8/30/13, 9:29 PM
#7

#6 Jag vet att åtminstone en till här samlar Medaljer. Eller tar jag fel?

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
8/30/13, 9:31 PM
#8

Jag kommer ju inte så värst mycket längre nu på ett bra tag… har en som jag vet att jag kommer att ta så småningom, men resten då *suck*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Iyen]
8/31/13, 1:47 AM
#9

Jag känner att jag inte fick mycket till respons på mitt erbjudande i #2

Amandla
8/31/13, 1:16 PM
#10

Oj förlåt, det missade jag ju att svara på☺️Menar du att fixa fototävlingen?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Iyen]
8/31/13, 4:01 PM
#11

Njea någon bild och text typich

Amandla
8/31/13, 4:22 PM
#12

Iyen, jag hoppas du menar en artikel? 😉😉😉Skriv ihop något och skicka till mig så jag får se, så kan vi nog fixa in den 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
9/1/13, 11:15 PM
#13

Är ingen bra på skriva lite bra övningar man kan göra på hemmaplan utan att man behöver köpa en massa saker? 

Jag skulle behöva lite bra tips vad man mer kan hitta på ;)

Annons:
[Iyen]
9/2/13, 5:35 AM
#14

Övningar? Typ trix, eller med inspiration från brukset mm?

[Forest]
9/2/13, 3:00 PM
#15

14 vad man kan göra under en promenad, enklare planering lite allt möjligt :) Här läggs spår och gör div trix osv under promenaden med men känner att det är lite trist att göra samma sak flera gånger i veckan. Nu spårar dom 1 dag i veckan då vi är två som lägger ut spår går promenad och låter spåret vila. Sen gör jag div trix,lydnad även lite skogsagility och stadsagility det är gå balans på brädor (sandlådor) skicka höger-vänster runt sandlådan/stenar/stolpar och träd. Genom däck över däck som är i skolan upp o ner för baken men det börjar kännas lite trist :P Hundarna vissligen anser det är skit roligt me ntänkte nya övningar nya utmaningar :D Ska gå med i ny hundklubb och då blir det mer agility 1 dag i veckan plus promenader med olika övningar då får man väl lite nya utmaningar :) Men tänkte om någon var bra på skriva ner så kan man köra på mer på hemmaplan

Amandla
9/10/13, 7:30 PM
#16

Hur går det Iyen? Jag väntar med spänning!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Iyen]
9/10/13, 10:31 PM
#17

Ah det föll i glömska. Ska knåpa ihop något kort och omärkvärdigt. Hur många tecken brukar en normalartikel vara?

Amandla
9/10/13, 10:32 PM
#18

Oj, det har jag aldrig tänkt på. Det varierar kraftigt 🙂så kör på något som känns bra!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Iyen]
9/10/13, 10:38 PM
#19

Ok. Ska ta ut herr pudel och fundera på vad vi kan skriva om. Viltspår? Spår? Mental aktivering à la vardags? Tandvård?

[Forest]
9/10/13, 10:42 PM
#20

allt du tog upp är bra :)

Annons:
Amandla
9/10/13, 10:43 PM
#21

Välj något, eller fler ämnen. Här finns hur mycket utrymme som helst för artiklar 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: