Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 2276 ggr
Catta-
7/18/13, 9:05 PM

Redo för utställning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Nu är jag redo för utställning i Köping på lördag! Jag måste bara hålla mig lugn och fin och inte skita ner mig för mycket så att matte blir irriterad!"

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Annons:
Amandla
7/18/13, 10:02 PM
#1

Oj så hon har vuxit! 😍Håller tummarna för er 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
MaritaBo
7/19/13, 8:02 AM
#2

Lycka till!

Catta-
7/19/13, 8:46 AM
#3

#1 & #2 Tack ska ni ha :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

TjockaBerta
7/19/13, 9:50 AM
#4

Vilken snygging. Lycka till. 👍

>>>Malum domesticum<<<

Catta-
7/20/13, 8:38 PM
#5

Det gick helt OK för Luna idag :) Hon fick jättefin kritik men förlorade tyvärr sitt HP pga att hon skutta som en känguru när vi skulle springa(Jag skyller på att tiken innan henne också gjorde det. Luna är så lättpåverkad så hon tyckte väl det såg kul ut och gjorde samma sak). Men hon vann över den tiken och blev bästa pudeltik i valpklassen 🙂

"Strong head but still feminim. Lovely eyeshape, good scissorbite, good headprop. Modelry angel. Strong topline with muzzled loin thru coat and back. Lots of energy. Very short step in front topline, level on the move."

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Forest]
7/20/13, 11:05 PM
#6

Grattis :) Bra omdömme, hon har jätte vackra ögon . Fint klippt är det uppfödaren som klippt henne? Du får verkligen säga att hon lyckades bra för det är inte lätt att få till valppälsen men hon/han (eller den som klippte) lyckades bra.

Annons:
Catta-
7/20/13, 11:10 PM
#7

#6 Tack 🙂 Ja det är uppfödaren som klipper henne. Hon är jätteduktig! Jag klarar av nos/tassar själv men har inte vågat mig på den övriga pälsen ännu.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

MaritaBo
7/22/13, 5:06 PM
#8

Fin kritik! Alla barn i början, så det är bara att ge sig på det igen och då kanske hon travar som hon ska.

Catta-
7/22/13, 9:00 PM
#9

#8 Tack! Ja visst är det så :) Nästa utställning är om en månad, får se om det går lite bättre då

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Upp till toppen
Annons: