Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 3257 ggr
Catta-
2013-07-12 18:56

Svart blir grå

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att Luna börjar ljusna mer och mer nu 🙂 Framförallt på bröstet och frambenen, även lite på magen.  Hon har också fått mycket ljust i "pannan" och det har vuxit ut jätteljusa hår på insidan av öronen! 

Bjuder på två bilder. De är väldigt lika hur hon ser ut i verkligheten.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Annons:
Catta-
2013-07-12 18:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Håren i örat

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Forest]
2013-07-12 21:23
#2

Det är så spännande när de börjar byta färg, man blir lite nyfiken vilken färg det kommer bli rikig ljusgrå/silver eller mörkare grå som kanske tar några år innan hon är mer silver. Har täffat flera storpudlar som var grå men som unghundar var de väldigt mörka som lilla Luna, kanske för att sorpudlar utvecklas lite saktare än småpudlar. Fin färg är det så det komemr vara roligt o se hur färgen rinner av lilla Luna med 😉

Catta-
2013-07-12 22:28
#3

#2 Ja visst är det spännande! Hennes pappa är silver, men han fick inte den färgen fören han var 3 år, så det kan ta lite tid.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Forest]
2013-07-12 23:01
#4

3 Dom jag känner lite halft var 3 år dom med när dom vart mer silver innan var dom mer mörkgrå men har gått bra för dom på de två utställningar dom vart på. Så jag tror även dommaren vet om att vissa tar lite tid innan de får sin rätta färg, otroligt sött är det iaf att se Luna fått lite mer grå botten på sina ställen :)

[Nalle-]
2013-07-13 23:07
#5

Det är så himla vackert med silverpudlar, även fast mörkare grå helt klart är fina med 🙂 Spännande att se!

Upp till toppen
Annons: