Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1947 ggr
[Forest]
6/19/13, 9:35 PM

OT Vad är det ni gillar för musik?

Jag är väl lite R&B-rap/electro. Jag har hittat jätte bra radiokanaler som hittades via media spelaren (tror den heter det).

Just nu går  Jay Z & Kanye West - Watch The Throne i lurarna, musik blir jag glad av pigg och swish har man städat o grejjat hemma 😃

Var helt OT forumet men tycker det är lite kul o veta lite mer om er andra än att vi har  vovvarna gemensamt. 😎

Annons:
Michaela-N
6/21/13, 11:13 PM
#1

House, främst electro house och progressive house är det som går i mina lurar i princip hela min vakna tid. Just nu har jag fastnat lite för Rebecca & Fiona. Men vem jag lyssnar på mest varierar från dag till dag, och ibland inte ens det 😛

[Iyen]
6/22/13, 9:21 AM
#2

Jag lyssnar på lite allt möjligt. Går inte att säga genre. Men de flesta låtar jag fastnar för är melodiösa…

TjockaBerta
6/22/13, 9:58 AM
#3

Pudelrockare som Europe så klart :-D

>>>Malum domesticum<<<

[Iyen]
6/22/13, 10:08 AM
#4

Denna låten vill intelämna mitt huvud idag. …, letade på youtube utan bra resultat. Bara massa covers och livescener…

Catta-
6/23/13, 5:51 PM
#5

Jag gillar allt möjligt. Pop, ny rock, lite indie, punk/rock, rap, dubbstep, ballader.. 

Favoriten just nu 🙂

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Forest]
6/27/13, 11:55 AM
#6

Låter som att fler är allätare 🤗
Jag gillar mycket med men aldrig gillat rock, fin lugn låt kan jag gilla men det ska helst vara tempo i mina låtar jag gillar. En del brudar som jag tycker har/gör bra låtar är Missy Elliott, Aaliyah,Kelis,Robyn😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: