Annons:
Etiketterhälsasjukdomarolycksförebyggande
Läst 1408 ggr
TjockaBerta
5/22/13, 6:43 PM

Besök hos veterinären

Två gånger per år får jag för mig att Poo-hunden har hjärtfel  och behöver undersökas. Då tjatar jag någon månad hemma tills gubben säger; beställ en tid då om du är orolig. Sen ringer jag till veterinären som vänligt säger att vi har lyssnat på honom fyra gånger nu och det har varit bra varje gång men det kan ju naturligtvis tillstöta något. Sen åker vi dit och vovven mår så bra. Veterinären är så förstående och jag är så glad och nöjd. Gladast är nog hunden som får åka därifrån. 

Nåja, hellre en gång för mycket än en gång för lite. 

En älskad hund, sa veterinären. 

🤪

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Amandla
5/22/13, 7:04 PM
#1

Haha, men du då… ja ja så länge du är nöjd och Poo mår bra 😉😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
7/3/13, 1:12 PM
#2

Putt

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
7/3/13, 8:17 PM
#3

Här åker vi med varje år för lite hälsokontroll och brukar i samma veva om det behövs ta vecc sprutan. Det har vart klar tecken varje år men visst är det en trygghet att vart där. Skönt att allt var okej, jag har förmig att jag skrev när du posta denna tråd men min dator o fokus har vart lite si o så (inlägg blir helt fel o postas inte) det är numera löst då gubben formatera om datorn och rensa det från onödligt skräp… Ja det blir lätt så när man har barn som ska instalera 78 olika spel o sen spelar bara på det en gång o sen in med nytt 😉

Upp till toppen
Annons: