Utställning

Ras special?

2013-05-09 20:22 #0 av: Catta-

Vart ser jag om Svenska pudelklubben ska anordna någon ras special utställning? Någon som kanske vet på rak arm när och var det är i år?

Anmäl
2013-05-09 21:28 #1 av: Amandla

Svenska Pudelklubben har en utmärkt hemsida, klicka på Aktiviteter och sedan Utställningskalender Ler

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-05-09 21:42 #2 av: Catta-

Tack! Har letat på deras hemsida förut men inte hittat rätt! 

Har hittar två jag blev sugen på :) En i Eskilstuna 6 oktober. Men det har inte kommit ut någon info om den ännu. Kanske kommer senare? Kan någon hjälpa mig att tyda denna http://www.pudelklubben.se/mellan/utstallningar/infopm/ den i Finspång 1 Juni. Ser inte att det står någonstans vilka klasser valparna kan gå i. Finns 4-6 månader med tro? 

Anmäl
2013-05-09 21:55 #3 av: Amandla

Det brukar vara två valpklasser, en för 4-6 månader och en för 6-9 månader. Om du provar att internetanmäla så kommer det upp automatiskt vilken klass din hund får gå i, mycket praktiskt Ler

Anmäl
2013-05-09 22:03 #4 av: Catta-

Tack, jo den klassen fanns med. Men vet inte om jag ska gå på den. Blir isf Lunas 3:e utställning på 1 månad. Kanske blir för mkt för en 4 månaders valp? Har ju varit på en utställning den 1 maj och ska på en till den 18:e. 

Anmäl
2013-05-09 22:21 #5 av: Amandla

Jo det kan nog bli mycket. Det är ju inte bråttom med utställningar precis Blinkar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.