Annons:
Etikettatt-köpa-pudel
Läst 2914 ggr
melissajuhlin
4/28/13, 5:11 PM

Skriv/berätta om era pudlar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill jättegärna att ni berättar allt/mycket om era pudlar och vill även gärna veta om era burar,bild osv.

Här är själv min: Han heter Charlie och är 7 år,svart som ni ser,vi har galler i baksätet istället för "bur" vilket funkar bra.. Vet inte exakt längd/bredd men han är gosig och vill gärna kela mycket och vara ute i solen :))

Annons:
[Forest]
4/28/13, 10:47 PM
#1

Sicken liten gulleplutt 😍 

Vi har inte bilbur som du såg i andra tråden, vi kör med bilselar till våra. En bur jag inte tycker är bilbur är någ en sån gallerbur som man kan fälla ihop, de är utställningsbur men många andänder dessa som bilbur. De är inte säkra för fem öre vid krock o det tycker jag man ska tänka på vid köp av bilbur den ska iaf hålla hunden inne i buren.  Detta gäller även tygburar. http://grand-prix.se/hundbur-hundburar-bilbur-till-hund-p-1647.html två såna gallerburar där + tygbur. Känner en som krockat och hunden var i en sån brur det sluta inte bra. Hunden for in i gallret som inte höll för honom, den gick sönder och han pungterade ena lungan. Jag har inte kort på den buren efter krocken tyvärr, det hade någ vart bra o se det så förstår alla hur illa det kan gå :-/

Det finns ett hav med burar, vi var inne på skaffa mer en flygbur förut eller mer rigäl beg dubbelbur. Men pga ny bilköp så skippades bilbur och vi hade redan selarna.

Våra hundar heter Enja en glad,kramgo, lung,busig dvärgpudel tik på snart 3 år 😃

Sen har vi Donna en busig,energisk,pussgalen, tokhund :) Hon är toypudel på snart 2 år 😃
Jag kan tyvärr inte visa bild nu på töserna men det kommer senare i tråden

melissajuhlin
5/1/13, 8:52 AM
#2

Tack för tipsen!🙂

Upp till toppen
Annons: