Annons:
Etikettallmänt
Läst 1583 ggr
TjockaBerta
2013-04-27 23:00

Pudel på landet

Glada hundar på landet sover utmattade i sina sängar. 

Vargen har visst visat sig några tomter härifrån. Nu får ingen kissa ute i natten längre.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
[Forest]
2013-04-27 23:32
#1

Vad härligt att bo på landet massor o sniffa på :)

Härligt med varg hoppas att den drar sig från husen bara och håller sig till det vilt som mat med :)

TjockaBerta
2013-04-27 23:46
#2

1

Ja, jag har inget att invända mot varg men fast boende talar om tamvarg och då förstår jag att det kan bli fel. 

Vi har resonerat att vargen är ett skyggt djur som flyr hellre än möter oss i skogen. 

Men jag tänkte inte mata den med dvärgpudel 😃 fast det är en längre historia.

>>>Malum domesticum<<<

[Forest]
2013-04-27 23:51
#3

2 haha ja du har samma syn som mig därmed hoppas jag att den går tillbaka till skogen o håller sig från hus o sånt :)

TjockaBerta
2013-04-28 00:03
#4

3

Nej du Forest, nu går vi ut och vinkar åt vargen för sista gången och sen är det dags att sova. God Natt nu.

>>>Malum domesticum<<<

Amandla
2013-04-29 11:59
#5

Hu för att ha varg så nära… visst har vargen rätt att finnas, det har jag inget att invända emot. Men jag vill inte ha dem nära, känner mig väldigt kluven där. Om jag skulle bo så att jag hade trädgård skulle jag se till att inhägna den ordentligt så att varken små pudlar kan komma ut eller andra djur in.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TjockaBerta
2013-04-29 22:51
#6

#5

Vovvarna springer löst som de vill på tomten och i skogen bakom oss.  De går aldrig långt ifrån oss, de är lite skraja tror jag, så det är sällan de är utom synhåll. Vi har mycket vilt runt omkring men ingen av dem jagar så de stannar där vi är.

De får aldrig vara ute ensamma. Det kan komma folk på vägen eller bilar så går vi in följer de med.

Jag känner mig inte så orolig för att någon ska äta dem.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
JereMina
2013-04-30 01:48
#7

Jag vill inte ha varg så nära så det så 😕

Upp till toppen
Annons: