Annons:
Etiketterbilderfilmeryoutube
Läst 4210 ggr
Lizaludda
4/21/13, 11:47 PM

Mina älskade som jag fotograferar om och om igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade Ludde svart mellanpudel 10 år. Bra färg har sin svarta päls kvar och har en mycket bra pälskvalitet. Min klippdocka. Är idag klippt i en engelsk lejonklippning. Men det behöver finjusteras.

Annons:
Lizaludda
4/21/13, 11:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Doris min vit tjej som älskar att vara med på bild. Åtta år och fick sin sista valpkull för nio veckor sedan. En tuff tjej som vet vad hon vill. En mycket bra mamma som vill att valparna ska ha det bra. Har tre valpar kvar hemma och hon tillåter dem att tutta. Planerar att ställa ut henne som veteran till hösten.

Lizaludda
4/22/13, 12:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Doris

Lizaludda
4/22/13, 12:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ethna

Lizaludda
4/22/13, 12:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ludde

Lizaludda
4/22/13, 12:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Doris

Lizaludda
4/22/13, 12:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Pudelträff

Annons:
Lizaludda
4/22/13, 12:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Ronja grå mellanpudel

Lizaludda
4/22/13, 12:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Ethna på utställning

Lizaludda
4/22/13, 12:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Ethna i Askersund augusti 2012

Lizaludda
4/22/13, 12:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10
mallabralla
4/22/13, 12:23 AM
#11

Ronja är en av de vackraste pudlar jag sett och träffat, det var faktiskt hon som fick mig att fastna för pudel

Sajtvärd på Perser iFokus

[Forest]
4/22/13, 12:28 AM
#12

Åh vad ni är fina. 🤗
Jag måste säga att Ludde var en goding ❤️

Lizaludda
4/22/13, 12:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Blir nyfiken när du skriver att du träffat Ronja. Kan du berätta när och var? Hälsningar Elizabeth

Här är Ronja och hennes bror på Utställningen i Gnesta feb 2013

Annons:
mallabralla
4/22/13, 12:38 AM
#14

#13

åh jag skrev svar på ditt erbjudande om den underbara vita killen i tråden "nyfiken på pudel" , jag jobbade i haninge djurbutik förut och har träffat både dig och ronja flera gånger ;) jag pratade även med din dotter? om ev valpköp från er.

Sajtvärd på Perser iFokus

mallabralla
4/22/13, 12:40 AM
#15

det lär bli en vit eller silver mellan från er när tiden är inne och om det känns rätt från båda parter 😉

Sajtvärd på Perser iFokus

mallabralla
4/22/13, 12:40 AM
#16

fast det slutar väl med att man kommer hem med en svart bara för det haha

Sajtvärd på Perser iFokus

Lizaludda
4/22/13, 12:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Nu kommer jag ihåg vi köpte halsband till Ronja som hon fortfarande använder. Har försökt att para Ronja vid hennes senaste två löp men hon vill inte gå med på det. Har nu parat min vita tik istället och fick 7 valpar. Men ska försöka med Ronja igen till hösten. Funderar på att använda samma hane som jag nu hade till Doris. Han är en grå dvärgpudel Flash Han är tuff och så det ska nog gå bättre. Har du köpt pudel?

Hälsningar Elizabeth

Lizaludda
4/22/13, 12:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Återkom gärna när du känner för att köpa pudel. Hoppas på Ronja valpar till i början av nästa år. Kommer att finnas information på min hemsida

Anuradhaspudlar

mallabralla
4/22/13, 12:55 AM
#19

#17

hoppas det skall gå bättre med han då! underbar är hon och den lille killen du lade upp i tråden jag refererat till.

Vi har ännu inte skaffat pudel, vi har bestämt att vi skall skaffa men vill att saker och ting skall vara i sin ordning innan vi släpper in en hund i våra liv. vi vill leva tätt med vår hund till den dag den inte orkar mer, så det krävs att man har ordning på allt innan man fattar ett sådant beslut.

vi föder ju upp perserkatter också www.hypknoxs.se och pälsvård är vardagsmat för oss, utställningar är något av min favorit syssla så jag vill lära mig att trimma och ser gärna att den är utställningsbar.

det är synd att vi inte riktigt är där ännu att vi känner att vi kan köpa hund i dagsläget, annars hade vi gärna kommit och tittat på killen du lade upp, han lät som han passade oss perfekt.

Jag hoppas att det skall finnas någon för oss när dagen är inne, om inte är vi villiga att vänta på rätt hund.

Sajtvärd på Perser iFokus

mallabralla
4/22/13, 12:57 AM
#20

Jag har din hemsida som favorit på datorn så jag återkommer absolut den dag då vi känner det är dags ❤️

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
MoniQ90
6/4/13, 11:44 PM
#21

#18 oh, är det just gråa mellan pudlar du ska föda upp? Har egentligen inga särskilda utseendeskrav, men gillar gråa speciellt mycket. Planerar att skaffa pudel när jag slipper pendla till jobbet, dvs om 1-2 år. :)

JereMina
6/5/13, 2:16 AM
#22

Vilka vackra pudlar..tack för fina foton att se 🙂

Upp till toppen
Annons: