Annons:
Etiketthundsport-träning-tävling
Läst 2204 ggr
[Forest]
2013-04-21 20:43

Härligt trick som kan pryda en vägg

Råka snubbla över detta härliga filmklipp ❤️🙂

Annons:
[Forest]
2013-04-21 20:44
#1

Kom inte klippet med 😕http://www.youtube.com/embed/GaUV6Xr0wck?feature=player_embedded 

Får det inte att funka 😭

Tarotstollan
2013-04-21 21:01
#2

Jag kan se det och det var otroligt vad duktig Zanto är. Väldigt fina bilder och det var fina färger också. Blå färg måste väl vara en färg som hundar ser bra eftersom han mest använde den färgen.

Påminner lite om schimpansen som målade tavlor i Borås Djurpark för många år sedan, fast det är nog svårare att lära en hund att måla.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Forest]
2013-04-22 00:30
#3

Oj jag har visst nålat denna o det var inte meningen 🥵Visst var det roligt trick helt klart vart jag taggad på träna mer o verkligen ställa lite högre krav 😉

Amandla
2013-04-22 12:50
#4

Jag löste tråden och la in klippet i rutan, du kopierar länken som finns i adressfältet (du behöver ingen speciallänk som t.ex. inbäddad) och klistrar in den i fältet för infoga video 😉

Har också sett den filmen, tror jag la in den här för ett bra tag sen 😎men det är kul att se den igen!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pudelbus
2013-04-22 22:54
#5

Men så go! Lisa håller faktiskt på att lära sig detta nu. Hon har kommit så långt som att ha penseln rätt och röra på huvudet. Snart ska vi gå på papper också 🙂

[Forest]
2013-04-22 23:16
#6

4 det var så jag gjorde o inte nåla jag den heller skumt att den inte kom med inte änds som en länk första inlägget 🤔 Jag har lite lurt med datorn tror det är virus eller något skumt kan vara det som spökar på yrpanna som man är.

5 härligt 🙂

Annons:
Amandla
2013-04-22 23:22
#7

#6 Jo länken var en embeddedlänk (http://www.youtube.com/embed/GaUV6Xr0wck?feature=player_embedded). Då kommer den inte upp som en videoruta i inlägget. Jag har också råkat göra så.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kitten86
2013-04-24 17:22
#8

Grymt duktig. Vem har påstått att endast människor är konstnärer och har en kreativ skapar ådra?

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Upp till toppen
Annons: