Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1774 ggr
JereMina
4/16/13, 12:18 AM

Begränsad mot min vilja

Jag kan inte vara så aktiv som jag vill för vårat internet Net1 är så dåligt och igår stod det still. Under dagen så var det helt borta och vi ringde men tror ni det blev bättre. Vi förvarnade dem för ett år sedan om att det skulle komma ca 200 arbetare som ska jobba med vindkraftsbyggen. Dem skulle sätta upp en transponder sedan lovade dem en mast och vi väntar fortfarande. Telias internet är ännu sämre så jag vet inte vad vi ska göra….jag vill skriva mer här på iFokus 🐶

Annons:
Amandla
4/16/13, 1:54 PM
#1

Förstår hur frustrerad du känner dig, numera är  man så van vid att det funkar att man blir helt vilsen utan internetuppkoppling… hoppas det löser sig kvickt!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Forest]
4/16/13, 8:16 PM
#2

Det är supertrist med dåligt nät, jag hade någ ringt och frågat när dom tänkt komma o lösa "problemet"  som ni blivit lovade :) Jag hoppas att dom tar sig i kragen o löser problemet snart åt er :)

JereMina
4/17/13, 12:37 AM
#3

😉

[Forest]
4/18/13, 12:48 PM
#4

3 Vi har bra nät o testade en laptop jag köpt billigt till dottern…. Fick spader på sitta o vänta på sidorna skulle komma upp osv så en fråga vad har ni för ramminne på datorn? Seg dator med segt nät= evighets väntan  🎧

Upp till toppen
Annons: