Annons:
Etikettbeteende
Läst 1523 ggr
Catta-
4/10/13, 9:04 PM

Äta saker ute?

Brukar era pudlar äta saker ute? Min busvalp tycker det är jätteroligt att plocka upp papper och fjädrar och försöka käka upp. Hon har även visat att hennes nos är bra. Ute i skogen har hon hittat både döda näbbmöss och grodor som hon stolt burit till mig 😛

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Annons:
[Forest]
4/10/13, 9:53 PM
#1

Enja plocka upp en ursöt liten åkersork som levde, den stakarn pep och jag sa släpp. Enja såg hur rolig ut som helst som bläääää sorken försvann ner i snön. Men tro inte att det är slut där upp kommer den igen o springer mellan mina ben då skrek jag, den fann tryggheten UNDER Enja som då satt ner AKTA dig Enja. 😇 Enja gick tre kliv åt sidan. Sorken försvann då ner igen o vi knata på fortare denna gång 😎

Båda hundarna gillar narturgodiset som harar lämnar efter sig 😉, lite benrester av grillat som fåglar flyttat o tappat. Kattbajs kan oxå slinka ner åh det är sånt som jag verkligen uppskattar 😕 

Fjädrar o blad det kan Donan gå o bära på och leker gärna med detta själv o tror att vi kan kasta lilla lövet eller fjädern lika bra som vi gör med bollarna. Så hon springer iväg flera meter o väntar på att fjädern/lövet det kommer snart farandes 🤪 

Bra nos har dom och även bra syn om vi säger så 😃

[Forest]
4/10/13, 9:55 PM
#2

Catta tänk på att näbbmöss och paddor är giftiga :)

Upp till toppen
Annons: